TEN TRICK MÓGŁ SIĘ ŹLE SKOŃCZYĆ...

  wyświetleń 600,738

reZigiusz

reZigiusz

3 miesięcy temu

► Ten trick mógł się źle skończyć... napisz komentarz i zostaw łapę w górę jeśli chciałbyś/chciałabyś więcej takich luźnych filmów! ;)
✔ Wbijaj na mój sklep! - sklep.reZigiusz.pl
✔ Subuj! - subuj.rezigiusz.pl
► Facebook - facebook.com/reZigiusz
► Instagram - instagram.com/reZigiusz
► Moja drukarnia! Zaprojektuj sobie koszulkę ;) - www.vrik.pl
► Montaż - Dobrzan / GetHero
✔ instagram.com/TuDobrzan
✔ GetHero facebook.com/GetHeroPL
► Operatorka - Gromysz
✔ instagram.com/gromysz
► Dzięki że oglądałeś/aś! Trzymaj się! ;)

rezirezigiuszremekremigiusz

Komentarze
Violeta Firelion
Violeta Firelion 2 dni temu
Moje magiczne zaklęcia : *ABUNAKADABRA* *DAJANO SALADENO* *BO JESEDO GLODONA* *DAJANO TAO SLADENO BO SAMALA CIOE ZJEDO* Kto załapał o co chodzi daje łape i piszcie w kom komu się spodobało które zaklęcie xD
Jakub Górnyy
Jakub Górnyy 3 dni temu
4:08 jest tam friz
Seecret_ Rexsuss
Seecret_ Rexsuss 4 dni temu
Wie ktoś jak się nazywa jazda bokiem?
Aneta Paurowska
Aneta Paurowska 6 dni temu
A cz w tamtym bmw był friz
Nikola Wiśniewska
Nikola Wiśniewska 11 dni temu
Remek zesrał sie ja dziecko xd
oliwia krawczyk
oliwia krawczyk 12 dni temu
Hyperion to zdecydowanie najlepsza kolejka polecam 💋
_xnivyax_ Klaudia
_xnivyax_ Klaudia 17 dni temu
Ta kolejka mnie przeraża 😱😱😱😱
sztrolek-BRAWL STARS
sztrolek-BRAWL STARS 17 dni temu
Fajna czapecka xD
hubert baumert
hubert baumert 19 dni temu
O kurde friz
Komiool
Komiool 19 dni temu
+_+
Sukari Chan
Sukari Chan 20 dni temu
Ziuuuuum
Krystek Krzywiński
Krystek Krzywiński 21 dzień temu
Byłem na f1
Dawid Mroczka
Dawid Mroczka 21 dzień temu
#4:01 friz wystaje z drugiego auta WTF
Michał Czuj
Michał Czuj 22 dni temu
Czemu na jednych ujęciach jesteście w okularach a w innych bez?🤔
pan tytan
pan tytan 23 dni temu
Czemu najpopularniejsze są komentarze nie dotyczące filmu, tylko proszące o lajki? Nie rozumiem...🤷
SkallorGaming
SkallorGaming 24 dni temu
4:07 czy tam był friz?
Michal Kot
Michal Kot 24 dni temu
w aucie był friz tusz za tobą
Martyna Filipowicz
Martyna Filipowicz 25 dni temu
I ta spokojna mina tego kierowcy 6:08
Czery Gamer
Czery Gamer 29 dni temu
Uwielbiam jak Rezi drze morde :D
sylwia czarnocka
sylwia czarnocka Miesiąc temu
4:01 FRIZ
adrian floch
adrian floch Miesiąc temu
Jak tylko patrzyłem to mi sie rzygać chciało 😵😵😵
Mateusz Brutkiewicz
Mateusz Brutkiewicz Miesiąc temu
Jak się nazywa ten typ spodni są kozak pozdro 😎💪
MrSEREK64
MrSEREK64 Miesiąc temu
Remek jechałem hyperionem w deszczu. Jakby ktoś ci ryj z kałacha podziurawił XD
kacperroser k
kacperroser k Miesiąc temu
Remek to ja byłem na parkingu z moim bratem i mamą
Tusia 1
Tusia 1 Miesiąc temu
Hyperion jedna z lepszych atrakcji, w przyszłym roku ma być jeszcze lepsza 😍 fajnie jest mieć kogoś kto zrobi takie szalone rzeczy z Tobą. Ja musiałam jechać sama bo mialam samych dygańców że sobą 😅😅 każda atrakcja była moja 🤘💪
KUBA RR
KUBA RR Miesiąc temu
DZIETY JESTESI REZI BO JA NIEWIEM
Afrykanin_z_polski xD
Afrykanin_z_polski xD Miesiąc temu
Czy za tobą był friz w policyjnym wozie???
Mathoo
Mathoo Miesiąc temu
4:01 siemka Friz
sidopeck
sidopeck Miesiąc temu
4:1 widziałem w samochodzie policyjnym Friza :D
Gabriela Słowik
Gabriela Słowik Miesiąc temu
Enzii zrób live plis
X_MateuszeQQ_X
X_MateuszeQQ_X Miesiąc temu
Komu brakuje Martyny? 😢
bakłażanq
bakłażanq Miesiąc temu
Siema friz
Mateusz Herok
Mateusz Herok 2 miesięcy temu
Zajebiśće
Kacper Stankiewicz
Kacper Stankiewicz 2 miesięcy temu
Ja byłem na otwarciu Hyperionu i się zesrałem jak zjeżdżałem
xamka xd
xamka xd 2 miesięcy temu
Byłam tam 2 dni temu Hyperion to kozak! Nie pisnęłam ani razu haha
NetROx xD
NetROx xD 2 miesięcy temu
Kiedy byles maly u dentysty i on cie prosi o jak najwieksze otwarcie buzi i chcesz sie popisac Ja : 8:04
NelQalili
NelQalili 2 miesięcy temu
Też tam byłam na wycieczkę 😁 widziałam Cię! Ale nie mogłam podejść bo gadaliśmy jak się zachować 😒 I nagle mi zniknełeś😑👏🏻😂
Wiktor Łobodziec
Wiktor Łobodziec 2 miesięcy temu
To teraz drifty na 2 kołach xx
Klaudia Pocięgiel
Klaudia Pocięgiel 2 miesięcy temu
0:59
Karol56
Karol56 2 miesięcy temu
7:49 mialem dokladnie taka sama reakcje, jak bylem na hyperionie xD bylem w czwartek na wycieczce szkolnej xD jak sie tym zjezdza to ma sie uczucie jakbys mial wyleciec z siedzenia xD
crazy mleczyk
crazy mleczyk 2 miesięcy temu
Rezi na hiperionie wieksze obciazenie jest na samym koncu
Wojciech Sęk
Wojciech Sęk 2 miesięcy temu
Sam się śmiałem z jego miny na hyperionie. Sam poszedłem. Na zdjęciach wyglądałem jakbym miał zemdleć XDD
TheSpecial Dolphin
TheSpecial Dolphin 2 miesięcy temu
Kochane e46 ❤️
Xviary pl
Xviary pl 2 miesięcy temu
to samo co silverstar w niemczech
Oliwierex 2442
Oliwierex 2442 2 miesięcy temu
Dzisiaj tam bylem xd
Aneta Bajszczak
Aneta Bajszczak 2 miesięcy temu
Mega akcje jak zwykle! Jak zjezdzaliscie nie mogę z Twoich min hahaXD tylko sobie przypomnę i smiech 😁😂 dzięki 😂
Valess Polska
Valess Polska 3 miesięcy temu
O to jest ta dziewczyna z Nieprzygotowani
adam reczek
adam reczek 3 miesięcy temu
remek plis być w poniedzialek w enerdżilandi bo ja bę dę plis plis
BONGO. dobry TV. proziok
BONGO. dobry TV. proziok 3 miesięcy temu
Nie obsrałeś sie w kolejce Rezi
Daniel
Daniel 3 miesięcy temu
8:26 super sayian mode ON
Justyna Jakubiec
Justyna Jakubiec 3 miesięcy temu
2:48 Ja się stresowałam razem z tobą XDD
DjDomino Music
DjDomino Music 3 miesięcy temu
4:17 need for speed most wanted xD
Wiktoria Rudzicz
Wiktoria Rudzicz 3 miesięcy temu
easy swietnie to zrobiles
Szalona Olivcia
Szalona Olivcia 3 miesięcy temu
Czy tylko mnie smiesza te miny
Szalona Olivcia
Szalona Olivcia 3 miesięcy temu
Czy tylko ja w drugim samochodzie widze friza?
patrykuz456 GAMES
patrykuz456 GAMES 3 miesięcy temu
Tam był friz
SebixD
SebixD 3 miesięcy temu
Uuu biedne oponki
Xizuuu
Xizuuu 3 miesięcy temu
Mam taki sam zegarek
jakub płoszaj
jakub płoszaj 3 miesięcy temu
SZACUN JA BYM NIE WYTRZYMAŁ NA KOLEJCE
Sebix1591
Sebix1591 3 miesięcy temu
Na tym rollercoasterze czy jak to sie tam nazywa momentami wyglądało to jakbyś leciał jakimś nie wiem.. mini odrzutowcem
Sebix1591
Sebix1591 3 miesięcy temu
4:07 kurła ta muzyka taki klimat wprowadziła XD ale emocje
Tomek Piesek
Tomek Piesek 3 miesięcy temu
Moja siostra się w tobie zakochała
Pawel Wysocki
Pawel Wysocki 3 miesięcy temu
Rezi nie wytrymal i dwa razy jechalraz bez a raz z okularami
Kamila U
Kamila U 3 miesięcy temu
Kto był na Hyperionie łapka w górę ⬇️
Mini Gamer
Mini Gamer 3 miesięcy temu
Kto zauważył że reżi raz ma okulary a na ujęciu z kamerki kolegi już nie (mowa o hyperionie) ;) GLICZ lub jakiś BUG :D
OSKI Kac
OSKI Kac 3 miesięcy temu
4:01 tam jest friz
Eryk Marczewski
Eryk Marczewski 3 miesięcy temu
Czy mi się tylko wydaje czy aucie policyjnym był friz?
kacper Dornia
kacper Dornia 3 miesięcy temu
najlepiej friz wyglądał w tym aucie
MICHLO2DHD
MICHLO2DHD 3 miesięcy temu
Bylem na tym hyperionie to tak zapierdala za przeproszeniem jest tak wysokie ze myslalem ze sie obsram ale zyje i mam sie dobrze *ale polecam fajny dreszczyk emoci i ta woda na koncu ;)*
Sebastian Kowalczyk
Sebastian Kowalczyk 3 miesięcy temu
Czyli u friza kolejny odcinek
CO SIĘ STAŁO W STAREJ BAZIE?! - THE FOREST 35!
33:22
SURPRISE GENDER REVEAL...IS IT A BOY OR GIRL!?!?
11:29
The ACE Family
wyświetleń 5 205 756
GRYF ATAKUJE TRATWĘ! - RAFT 15
35:50
reZi - Born To Be a Gamer
wyświetleń 155 245
WYBUCHAJĄCA RYBA! - RAFT 13
34:19
reZi - Born To Be a Gamer
wyświetleń 184 199
GIGANTYCZNA WYSPA! - RAFT 12
38:55
reZi - Born To Be a Gamer
wyświetleń 200 734
DLACZEGO NIE NAGRYWAM ZE STUU ?!
14:12
reZigiusz
wyświetleń 756 975
W KLATCE Z PUMĄ - REZI
12:10
Kamil - In Travel
wyświetleń 1 485 417
Jezdzimy na enduro z Rezi - wjazd na chate
4:30
JACK GADOVSKY
wyświetleń 1 949 115
JESZCZE WIĘKSZE WPADKI NA GOOGLE MAPS! 🙈 2
17:00
reZigiusz
wyświetleń 1 197 896
ODEBRAŁEM SYGNAŁ Z ANTENY! - RAFT 10
42:04
reZi - Born To Be a Gamer
wyświetleń 182 435
TYPOWE MYŚLI FACETA...
5:34
reZigiusz
wyświetleń 1 284 556
REZI VS FRIZ - WYŚCIG! 🔥
10:26
reZigiusz
wyświetleń 819 619
DOŁĄCZYŁ DO MNIE GRACZ! - RAFT 3
41:56
reZi - Born To Be a Gamer
wyświetleń 363 103
Rezi trafia do piekła
1:47
PolToon TV
wyświetleń 924 196
I Lived in a Van with my Sisters for a Week
23:05
CloeCouture
wyświetleń 1 767 762
As Trump Ignores Hong Kong Protests, Steve King Sinks to a New Low in Iowa
6:36
The Late Show with Stephen Colbert
wyświetleń 2 443 233
$100 HOLIDAY vs $10,000 HOLIDAY - Challenge
21:53
King of the Rock Wall! | Ninja Warrior Challenge
10:27
My Gangsta Relatives
10:40
Tabbes
wyświetleń 1 981 783
Gumball | Richard Watterson Is Finally On A Diet | The Diet | Cartoon Network
4:55
Rambo: Last Blood (2019 Movie) New Trailer- Sylvester Stallone
1:01
r/Technicallythetruth | i guess that's true?
14:11
Instagram vs Runway Models: Can Anyone Be a Model?
23:05
I Won Every Prize At A Theme Park
13:22
MrBeast
wyświetleń 17 262 596