Szwagry - Odcinek 43

  wyświetleń 701,640

smiechawaTV

smiechawaTV

2 miesięcy temu

Szwagier zamówił tajemniczą przesyłkę, lecz listonosz krzyżuje mu plany.
wspieraj nasz kanał: plwomen.net/women/UC8oAVQ3BrGphqMZdlDHBqZAjoin
sklep z koszulkami: www.smiechawatv.cupsell.pl
Wspieraj nas na patronite: patronite.pl/smiechawatv
oficjalna strona: smiechawatv.pl
Film reżyserowany.

smiechawatvszwagryvideodowcipjoke

Komentarze
smiechawaTV
smiechawaTV 2 miesięcy temu
Siemka Szwagry i Szwagierki 😀 Jak myślicie, co takiego zamówił Szwagier? Piszcie w komentarzu, a my Wam życzymy miłego weekendu, pozdro A i Sz 😁
Space Patriots
Space Patriots Miesiąc temu
Szwagry cz wy jestescie miljonerzy zeby ludziom nie odpiwiadac na pytania pozdrawiam z MELBOURNE z
Białe Nugaski
Białe Nugaski Miesiąc temu
Szwagier od lat ma na opisie napisane że ma 39,5 lat
Mirek Sypniewski
Mirek Sypniewski Miesiąc temu
TOĆ JO
Xander York
Xander York Miesiąc temu
Aparaturę do chleba w płynie 😂
romer1984pp
romer1984pp 2 miesięcy temu
Pewnie flaszkę
Mariusz Górniak
Mariusz Górniak Miesiąc temu
Szwagr odcinki nowe
Damian Kupis
Damian Kupis Miesiąc temu
Czy wydaje mi się czy te ,,nowsze ,, odcinki jakoś na ,,mieliźnie utonęły...kiedyś to boki zrywać a teraz coś słabo .....
marcin paliwoda
marcin paliwoda Miesiąc temu
Fajna
Emilka Welszyng
Emilka Welszyng Miesiąc temu
😊🥰
Emilka Welszyng
Emilka Welszyng Miesiąc temu
Hej proszę o nowy odcinek szwagier
Vanessa Sadowska
Vanessa Sadowska Miesiąc temu
Ubawiłam się do śmiechu 😂😂. Też tak często mam z listonoszami 😂😅. Albo jak opowiadam z koleżance o czymś i mówię jej no dokładnie tak było skąd wiesz a ona że widzi 😂😂.
Xx Zz
Xx Zz Miesiąc temu
Urwa pare odcinków w plecy jestem ale się Zośka roztyła
Adrianna Janiszewska
Adrianna Janiszewska Miesiąc temu
Cala prawda o poczcie... Zwłaszcza z odbieraniem z poczty awizo :-P
PROTONE
PROTONE Miesiąc temu
3:07 - Skurweeesyn...
Dawid Frejnik
Dawid Frejnik Miesiąc temu
Jak zawsze zajebiste pozdro szwagry💪💪💪💪💪💪💪
Motaz Solh
Motaz Solh Miesiąc temu
Zośka coś utytła w biedrach ;) ;) ;)
Rafał Firkowski
Rafał Firkowski Miesiąc temu
Nie rent emerytur co tam unich same kaleki
ELENA LITWICKA
ELENA LITWICKA Miesiąc temu
Ржала не могла😂😂😂😂😂😂
Carrrow
Carrrow Miesiąc temu
L
Patrycja Maria Magdalena Wejda
Patrycja Maria Magdalena Wejda Miesiąc temu
Siema szwagier, a co Ty tu ku*wa robisz? 😂😂 sztos ! Pozdrawiam z Knyszyna
Mateusz Sputowski
Mateusz Sputowski Miesiąc temu
Sex
Mirek Sypniewski
Mirek Sypniewski Miesiąc temu
Antek a co ty tu kurwa robisz
Mirek Sypniewski
Mirek Sypniewski Miesiąc temu
@Lewy obrońca 19 JOOOOOOO
Lewy obrońca 19
Lewy obrońca 19 Miesiąc temu
Chyba szwagier xd
Sławomir Kozar
Sławomir Kozar Miesiąc temu
O skorwesyn z tego listonogi xd
Xander York
Xander York Miesiąc temu
Śmiechy Chichy,ale u nas jest taki śmieszek,że mu na drugie piętro nie chce wchodzić to awizo do skrzynki wrzuca. Jak sąsiad poszedł na skargę na pocztę to mu powiedzieli,że to norma oni tak robią 😤💩
dxyz192
dxyz192 2 miesięcy temu
A może epizod lub krótka współpraca Janusz x szwagry?
SebiX ChlebiX
SebiX ChlebiX 2 miesięcy temu
Jak sie nazywa ta muzyka na początku ?
BikerBoy95
BikerBoy95 2 miesięcy temu
Czemu szwagier nie wącha już jak walnie banie?
Michuu
Michuu 2 miesięcy temu
9:25 Ale dojebał 🤣🤣🤣
Kamil Smoliński
Kamil Smoliński 2 miesięcy temu
Czy będzie 44 odcinek Szwagrów.Jak będzie to puście w tą sobotę
Wihtur
Wihtur 2 miesięcy temu
Ciekawe ile szwagrówek się stłukło w making off --- 3:27
romer1984pp
romer1984pp 2 miesięcy temu
Oby dalej takie odcinki :-) Super!!!
DJ DJ-STiiL
DJ DJ-STiiL 2 miesięcy temu
haha ale sie usmialem :D brawo wy (Y)
artur brysiak
artur brysiak 2 miesięcy temu
Zagrajcie Sami Swoi film przeróbkę śmieszną.Z sianiem zborz konmi i piciu bimbru w stodole.Oglodam wszyskie odcinki przy browarze .Super.
Hubert Łętek
Hubert Łętek 2 miesięcy temu
Dobry odcinek . Oby tak było dalej. Żeby kolejne lata były coraz lepsze pozdrawiam serdecznie szwagrów
Pawel Smolinski
Pawel Smolinski 2 miesięcy temu
Czy będzie 44 odcinek Szwagrów jak będzie to puście w następną sobotę jak nie to na przyszłą sobotę
adrianosos 123321
adrianosos 123321 2 miesięcy temu
Szwagry, jesteście zajebisci naprawdę, tylko czekam, żeby Antek nie pierdolil tylko polal :)
Pitu Games
Pitu Games 2 miesięcy temu
smiałbym się jakby na początku szwagier powiedział k****a jak ja dawno nie mówiłem że mam wszędzie daleko
kapitan śmiech
kapitan śmiech 2 miesięcy temu
Może wypuściće szwagrówke
Wid ZenTV
Wid ZenTV 2 miesięcy temu
Łysy w kolejnym odcinku
B.T. RAPTOR
B.T. RAPTOR 2 miesięcy temu
Szwagry mistrze fabuły
Żyje Z pomysłu!
Żyje Z pomysłu! 2 miesięcy temu
Świetny odcinek . Oby więcej takich albo lepszych 😄😄
POLSKIE DZIKI
POLSKIE DZIKI 2 miesięcy temu
A będą wakacje tadzika ????
Hubert Łętek
Hubert Łętek 2 miesięcy temu
Gdzie kupić czapkę taką jak szwagra
patrycja butwilowska
patrycja butwilowska 2 miesięcy temu
Co robi się z moim telefonem zdjęcie i też chcę się z wami spotkać drożdże mojemu tacie
Nexxy
Nexxy 2 miesięcy temu
A Szwagier nadal przed 40 hehe
Edyta Kocój
Edyta Kocój 2 miesięcy temu
Uwielbiam 😍💛
koziara
koziara 2 miesięcy temu
Kurde zapomnialem jakoś o was, czemu nie daje was na główną ja pierdole
Lechit 44
Lechit 44 2 miesięcy temu
Epicki Odcinek ! :D
Miki Pitka
Miki Pitka 2 miesięcy temu
Kiedy nowa nuta ♪
Xenduro
Xenduro 2 miesięcy temu
Czego szwagier dalej ma 39.5 lat ? Tyle co w 1 odcinku a antek w 1 odc mial 29 a teraz 33 to czm szwagier nie ma 43.5
The Kubix
The Kubix 2 miesięcy temu
Szwagier ma uro co 4 lata xD 29 luty
2WidelceWAnielce
2WidelceWAnielce 2 miesięcy temu
Pozdro Mońki
Kuba Łysak
Kuba Łysak 2 miesięcy temu
A może byście zrobili odcinek gdzie szwagier opowiada o wszystkich znanych mu żartach
Maniek Cys
Maniek Cys 2 miesięcy temu
A co jeśli do Zoski przychodzi sonmsiad jak Antek u szwagra jest :)
elmek13
elmek13 2 miesięcy temu
Poproszę o jeszcze :D Hasło: Mnie wtedy w domu nie było. Padłem.
Marcin marcin
Marcin marcin 2 miesięcy temu
A angli są bardziej doceniani przez tradycje
Marcin Kuczynski
Marcin Kuczynski 2 miesięcy temu
Smiechawa tv wspominaliscie kiedys cos o calkiem nowej serii czy jest cos w planach przydal by sie jakis powiew swiezosci :)
abra nagra
abra nagra 2 miesięcy temu
Szwagier nierup odcinka 15 czyli tą sobote mam komunię!!
Karol Domalewski
Karol Domalewski 2 miesięcy temu
U mnie taki chłopak z klasy ma mamę którą puściła się z listonoszem xDDD
Krisgw
Krisgw 2 miesięcy temu
Nie przejmuj się, tatuś listonosz to nie grzech, ale wstyd.
Dr Avraham Rozenzweig
Dr Avraham Rozenzweig 2 miesięcy temu
Ja pierdole jakbym miał tak wyglądać w wieku 39 lat to bym sie chyba powiesił.
Marek Marek
Marek Marek 2 miesięcy temu
Szwagier/Szwagrówka/Aparatura
Krzysiu H
Krzysiu H 2 miesięcy temu
Ja rozumiem pieniądze za reklamy, no ale bez przesady !
Adamek
Adamek 2 miesięcy temu
Zajebiste hhaha jakie pomyslome
Dawidek 00
Dawidek 00 2 miesięcy temu
Co z serią "Wakacje Tadzika"?
Wiktoro
Wiktoro 2 miesięcy temu
Kiedy wakacje tadzika xD
Adam L
Adam L 2 miesięcy temu
Mi też tak kilka razy się zdążyło że listonosz zostawił awizo w drzwiach lub w skrzynce.
Dariusz 999
Dariusz 999 2 miesięcy temu
Pewnie szwagrówke zamówiliście
Alex Pinkas
Alex Pinkas 2 miesięcy temu
Bajka bajka bajka!!!jak zawsze super!!!
Paweł Julianowyiwogole
Paweł Julianowyiwogole 2 miesięcy temu
no i mam sposób na listonosza :) dzięki szwagry!!
Norteh20
Norteh20 2 miesięcy temu
Też tak mam jestem w domu a tu tylko sru awizo i odjedzie i też tak jedziesz na pocztę to listonosz paczki nie przywiózł potem że w wekeend nie pracują i potem że paczkę tylko o którejś godzinie.
Marek Górski
Marek Górski 2 miesięcy temu
Szwagry a jak tam regaty?
Goldberg
Goldberg 2 miesięcy temu
Szwagry zrobicie reaktywacje placebo ?
Janusz Wais
Janusz Wais 2 miesięcy temu
Jak się z Kęke pije to nie dziwota ze szanuje listonosza :D
MintsGirls xx
MintsGirls xx 2 miesięcy temu
a to jeszcze leci? haha, czasy oglądania z tatą wróciły :D
Wielki Inkwizytor
Wielki Inkwizytor 2 miesięcy temu
Disco polo polskiego kabaretu , ale róbcie sobie róbcie , nie przeszkadzajcie sobie. ;)
Kac "u Szwagra" - Video Dowcip
12:20
smiechawaTV
wyświetleń 1 100 917
Wakacje Tadzika 2019 - Odcinek 4
3:11
smiechawaTV
wyświetleń 255 551
Wakacje Tadzika 2019 - Odcinek 3
5:17
smiechawaTV
wyświetleń 371 553
Wakacje Tadzika 2019 - Odcinek 2
4:33
smiechawaTV
wyświetleń 364 108
Szwagry - Odcinek 45
11:10
smiechawaTV
wyświetleń 720 710
Wakacje Tadzika 2019 - Odcinek 1
3:41
smiechawaTV
wyświetleń 410 311
Szwagry - Odcinek 40
10:06
smiechawaTV
wyświetleń 1 112 203
Budowa "u Szwagra" - Video Dowcip
10:58
smiechawaTV
wyświetleń 6 186 459
Bimber "u Szwagra" - Video Dowcip
10:01
smiechawaTV
wyświetleń 2 867 042
Prohibicja "u Szwagra" - Video Dowcip
12:07
smiechawaTV
wyświetleń 1 547 289
Psychiatryk "u Szwagra" - Video Dowcip
10:06
smiechawaTV
wyświetleń 753 159
Giełda "u Szwagra" - Video Dowcip
12:02
smiechawaTV
wyświetleń 9 167 912
Kawalerski "u Szwagra" - VideoDowcip
7:32
smiechawaTV
wyświetleń 3 959 564
Wesele "u Szwagra" - VideoDowcip
10:33
smiechawaTV
wyświetleń 8 356 958
Parówka "u Szwagra" - Video Dowcip
6:23
smiechawaTV
wyświetleń 5 739 619
Obsesja "u Szwagra" - VideoDowcip
8:11
smiechawaTV
wyświetleń 1 917 177
Szwagry - Odcinek 44
12:16
smiechawaTV
wyświetleń 614 313
Szambo "u Szwagra" - Video Dowcip
3:23
smiechawaTV
wyświetleń 7 787 085
Gruba Berta "u Szwagra" - Video Dowcip
5:56
smiechawaTV
wyświetleń 3 173 990
Urodziny "u Szwagra" - Video Dowcip
6:55
smiechawaTV
wyświetleń 4 492 788
FAMILY VLOG | WE TOOK THE KIDS TO THE POOL
23:47
Royal Family
wyświetleń 1 044 340
The Last of the Game of Thrones Hot Takes
1:10:46
Lindsay Ellis
wyświetleń 1 533 032
Architecture Tier List - JonTron
14:46
JonTronShow
wyświetleń 2 336 007
6 U.S. Citizens vs 1 Secret Non-Citizen
11:13
Jubilee
wyświetleń 1 481 931
Overnight RITUAL In Haunted Warehouse
28:59
Sam and Colby
wyświetleń 1 536 321
My Least Favourite Question To Be Asked
25:53
jacksepticeye
wyświetleń 1 118 727
We Stayed At The Taco Bell Hotel!
29:59
jeffreestar
wyświetleń 7 858 931
Arresting the kid that broke into my house
12:47
Lance Stewart
wyświetleń 1 773 568