NASZ PIERWSZY RAZ!!!

  wyświetleń 297,953

Tomasz 'Gimper' Działowy

Tomasz 'Gimper' Działowy

3 miesięcy temu

Komentarze
AXANIN PL
AXANIN PL Miesiąc temu
Komentarz i watch time dla statystyk :)
Bloodys TM
Bloodys TM 3 miesięcy temu
Mój pierwszy raz za nim kwiaty i myś który trzyma Natalia
Mar Cin
Mar Cin 3 miesięcy temu
boże jaką ona ma dupe i jeszcze w tych leginsach siedzi jak ty wytrzymujesz przy niej
Martyna Kurowska
Martyna Kurowska 3 miesięcy temu
Było super, pani Iwona trochę ( bardzo ) za słabo oceniła.😊😊
Dire Wolf
Dire Wolf 3 miesięcy temu
ale tak siedzi ze jej dupke widac mmmmmmmmmmm
Cytrynqa 1
Cytrynqa 1 3 miesięcy temu
Następny film : Wydajemy 500 zł na gimper simulator3
Aleksander nwm
Aleksander nwm 3 miesięcy temu
Ale słodko
Numb Skelet
Numb Skelet 3 miesięcy temu
rz00pa
Zdreger Yt
Zdreger Yt 3 miesięcy temu
Słabo Trochę Poszło 😔😔 10/30
DJPredix
DJPredix 3 miesięcy temu
Oglądałem, wyszło super :D
mogu games
mogu games 3 miesięcy temu
Wejdźcie na muj kanał
IGOR PODEMSKI
IGOR PODEMSKI 3 miesięcy temu
2:52 Były SEKZY
DundeR Krime ML
DundeR Krime ML 3 miesięcy temu
A co jeśli oczywiście ODPUKAĆ, wszystkie inne pary odpadną?
HubZeg
HubZeg 3 miesięcy temu
Stary gimper powraca!!!
Sakwa -BRAWL Stars
Sakwa -BRAWL Stars 3 miesięcy temu
Odpukać!!! Xdddd
Sayushi 22
Sayushi 22 3 miesięcy temu
Zostańcie parą :)
Dabyl HD
Dabyl HD 3 miesięcy temu
Super film! Pozdrawiam z rodzinką
Emilia Bukowska
Emilia Bukowska 3 miesięcy temu
O co chodzi że nasz pierwszy raz XD
herojedrus
herojedrus 3 miesięcy temu
Ojebie cie na kase gimpuś
Kacper Lipiec
Kacper Lipiec 3 miesięcy temu
Słodko
Pyrcyś
Pyrcyś 3 miesięcy temu
Pasujecie do siebie
filipeq 126
filipeq 126 3 miesięcy temu
Słodko
Akasso 73
Akasso 73 3 miesięcy temu
Słodko
Aleks Morawski
Aleks Morawski 3 miesięcy temu
Wstyd dla jurorów za słabe ocenianie
fefsdfg fvghbj
fefsdfg fvghbj 3 miesięcy temu
ale dupsko ma pani
biegań
biegań 3 miesięcy temu
Byliście wspaniali
Norbi
Norbi 3 miesięcy temu
Słodko
Norbi
Norbi 3 miesięcy temu
Ferdek jedyny normalny 7 pkt dał
krawiec337 TM
krawiec337 TM 3 miesięcy temu
Tera na każde wesele które pójdziesz to fiflaki będą walone
XOUSAYX
XOUSAYX 3 miesięcy temu
Czy tylko mi się wydaje ze do siebie pasujecie i bardzo dobrze dogadujecie z tego co widać
Felin
Felin 3 miesięcy temu
Ale bym ją pukał jak komornik do drzwi
Peci
Peci 3 miesięcy temu
A jak tam proces z atorem??
saimonje
saimonje 3 miesięcy temu
Powiem ci Gimper, że bardzo fajnie mi się oglądało parę nmr 10. Czekałem na nią całą noc. I było warto! Świetny występ.
zipek game
zipek game 3 miesięcy temu
Słaby taniec :/
miecio1948
miecio1948 3 miesięcy temu
Ale zgrabna nóżka hmm
Polski Wilk
Polski Wilk 3 miesięcy temu
Fajny film pozdrawiam z rodzinką
NooboIn
NooboIn 3 miesięcy temu
Twoja nowa dzieczyna ?
BułaStudio
BułaStudio 3 miesięcy temu
Brakuje żeby jeszcze komuś obciągnął
Adam Szczygielski
Adam Szczygielski 3 miesięcy temu
"On jakieś porno nagrywa"
Zuziaczeq
Zuziaczeq 3 miesięcy temu
*Hmmmm za 2 miesiące "POZNAJCIE MOJĄ NOWĄ DZIEWCZYNE"*
Dowódca Wermachtu
Dowódca Wermachtu 3 miesięcy temu
Ewelina join the game
Kac Per
Kac Per 3 miesięcy temu
Super taniec, pozdrawiam z rodzinką :)
Tectologic
Tectologic 3 miesięcy temu
Fajny ma tyłeczek. Ta laska też spoko xD
Komentator TV
Komentator TV 3 miesięcy temu
para fajnych przyjaciół
Kubidulian
Kubidulian 3 miesięcy temu
ja powiedziałem dla mamy taty wujka cioci dla całej szkoły żeby na was głosowała nawet dla tych z pierwszej kasy eeelo
Stanisław Walczak
Stanisław Walczak 3 miesięcy temu
To kiedy overwatch hajsowników z Natalią?
Grzegorz Fortuna
Grzegorz Fortuna 3 miesięcy temu
słodko
Player2.0
Player2.0 3 miesięcy temu
Dobry marketing z tym tytułem
ZEBO SŁODKO
ZEBO SŁODKO 3 miesięcy temu
Masz niezłą kondycje jak na Ytbera
Mikolaj Lo
Mikolaj Lo 3 miesięcy temu
Odpukać
Blaze YouTube
Blaze YouTube 3 miesięcy temu
Super
Marcin Mikołaj
Marcin Mikołaj 3 miesięcy temu
Clickbait
#HypE _
#HypE _ 3 miesięcy temu
Związek się szykuje ❤️
ImNotErionex
ImNotErionex 3 miesięcy temu
Odpukac
macr r
macr r 3 miesięcy temu
Dobra taniec tańcem ale przestańcie ukrywać swój związek
Itemy Dla Deblussa - przyjazny stream snajper
Itemy Dla Deblussa - przyjazny stream snajper 3 miesięcy temu
Oj Ewelina, widzisz co straciłaś?
bufer iŃo xD
bufer iŃo xD 3 miesięcy temu
KIEDY BILON JUZ NIE WYSTARCZA
Nikt inny
Nikt inny 3 miesięcy temu
To niezły YTb dopiero teraz dostałem powiadomienie o tym filmie :/
przem. fs
przem. fs 3 miesięcy temu
Szczerze to Tomek tworzyłby dobrą parę wraz z Natalią
SCARYcupcake 28
SCARYcupcake 28 3 miesięcy temu
Dat ass
karola
karola 3 miesięcy temu
Wyglądacie ja para.
karola
karola 3 miesięcy temu
Para najlepszych przyjaciół.
Dawid Markowski
Dawid Markowski 3 miesięcy temu
Myślałem że zaruchał :V
Aaa Aaa
Aaa Aaa 3 miesięcy temu
No i nie dał jej powiedzieć...
Clash Maniia
Clash Maniia 3 miesięcy temu
Gimper fajną nową dupe znalazłeś A jak kogoś ma to odpukać i gotowe
BloGieWhich
BloGieWhich 3 miesięcy temu
Nikt: Gimper: *NASZ PIERWSZY RAZ!*
PSP Helper
PSP Helper 3 miesięcy temu
Jak zobaczyłem tytuł to myslalem ze dziecko w drodze
iRiX pl
iRiX pl 3 miesięcy temu
nazwa filmu trochę dwuznaczna
Krystian Kropidłowski
Krystian Kropidłowski 3 miesięcy temu
Ale clickbait XD
Śmieszek
Śmieszek 3 miesięcy temu
Słodko🍭
Karol Równanek
Karol Równanek 3 miesięcy temu
Oglądałem was
Kokos
Kokos 3 miesięcy temu
Słodko
Hunter The
Hunter The 3 miesięcy temu
Dobra dupa
Brzoza
Brzoza 3 miesięcy temu
weź wyrzuć pluszaka bo Bilonix się obrazi
kubek9011 Polak
kubek9011 Polak 3 miesięcy temu
Szacuneczek świetnie tańczyłeś
Hector Barbossa
Hector Barbossa 3 miesięcy temu
uuuu czarna kanapa? czekam na część 2
krmi 123
krmi 123 3 miesięcy temu
Czemu nie mine diamonts
Sh1zzY x
Sh1zzY x 3 miesięcy temu
Ciekawe czy się ruchali
Juggalo
Juggalo 3 miesięcy temu
Fajna dupka
Barti 06
Barti 06 3 miesięcy temu
Ruchaj Natalie
Maciej Kołtun
Maciej Kołtun 3 miesięcy temu
romantycznie mm mm
Marcin Kwiatkowski
Marcin Kwiatkowski 3 miesięcy temu
Ewelina sobie w wąsy pluje xD
o. sk
o. sk 3 miesięcy temu
Natalia też singielka
patryk podgorski
patryk podgorski 3 miesięcy temu
byliście świetni i oby tak dalej
trapap lalalaa
trapap lalalaa 3 miesięcy temu
pasujecie do siebie ❤
Piłkarski świat
Piłkarski świat 3 miesięcy temu
Fajna dupe ma😎
MisterKivi
MisterKivi 3 miesięcy temu
Nie będzie mnie w domu w piątek o 20:05. Można gdzieś w internexie obejrzeć live z tańca z gwiazdami?
mikoaj lewczuk
mikoaj lewczuk 3 miesięcy temu
Gimper dawaj ją!!! Heheheh
Kuba GamePlay
Kuba GamePlay 3 miesięcy temu
Początek odcinka *rip słuchawki*
Kuba GamePlay
Kuba GamePlay 3 miesięcy temu
@NaNude Project Dzięki za radę, tylko że jak włączyłem filmiki to miałem maksymalnie podgłoszone
NaNude Project
NaNude Project 3 miesięcy temu
To je ścisz
xFilipGO_12x
xFilipGO_12x 3 miesięcy temu
Będzie ruchanko
Dupa Pan
Dupa Pan 3 miesięcy temu
Gimpyr bedzie nowa dziewczyna ?
DraX
DraX 3 miesięcy temu
To twoja dziewczyna czy mama?
Troll Tube
Troll Tube 3 miesięcy temu
Gimper kiedy będziesz rapować
wojtas 123987
wojtas 123987 3 miesięcy temu
Pięknie tańczyliście
iMatty
iMatty 3 miesięcy temu
Z ryja brzydka alw dupeczka fajna
Boomii
Boomii 3 miesięcy temu
Ship
Fr4neQ
Fr4neQ 3 miesięcy temu
Bawiłem się przednio, nie było najlepiej ale.... było zajebiście
Młody Wilk
Młody Wilk 3 miesięcy temu
Kto na 223 021 wyś.
to nie ja
to nie ja 3 miesięcy temu
ale byś ją rym cym cym cym
Blackmoon1999
Blackmoon1999 3 miesięcy temu
Cudownie się was razem ogląda. Widać, że się dogadujecie i lubicie. Powodzenia w dalszych występach i więcej wspólnych filmików ❤️❤️❤️
drunken_santa
drunken_santa 3 miesięcy temu
Nasz pierwszy raz. Jak to brzmi
Czy w Chinach NAPRAWDĘ JEDZĄ PSY?
34:17
Lekko Nie Będzie
wyświetleń 892 000
Ludzie o NIEZWYKŁYM wyglądzie
10:56
SpinkaFun
wyświetleń 236 000
Trying to learn ANYTHING new.
3:31
CalebCity
wyświetleń 916 689
My Mom Taught Me To Manipulate Men For Money
9:06
ACTUALLY HAPPENED
wyświetleń 2 101 374
PARODIA HORRORU
12:34
AbstrachujeTV
wyświetleń 5 400 000
Najgorsze DIY 17 z JUSTCLAYIT
11:57
prostracja
wyświetleń 213 000
JAK MAM TERAZ ZEJŚĆ?
19:36
RoxMb
wyświetleń 76 000
HITY MATURATOBZDURA.TV - odc. #165
14:22
MaturaToBzdura.TV
wyświetleń 4 600 000
Masochista 48 - "Ja wam pokażę!"
22:44
mietczynski
wyświetleń 1 300 000
EKSTREMALNY POJEDYNEK PAR z JDabrowsky i Sylwią Przybysz!
22:52
Swords and Sandals 2 - STWORZYŁEM POTWORA
21:12
Tomasz \'Gimper\' Działowy
wyświetleń 779 000
TESTUJEMY KOSMETYKI Z LIDLA Z ADĄ GROTKOWSKĄ! HIT CZY KIT?!🧐
31:28
House Of Makeup Małgorzata Smelcerz
wyświetleń 122 000
The reason I NO LONGER speak to my Dad...
12:01
Logan Paul Vlogs
wyświetleń 4 180 491
I Trapped My Girlfriend in PRISON for 24 Hours!
10:18
Lucas and Marcus
wyświetleń 513 513
I Opened The World's First FREE Store
14:51
MrBeast
wyświetleń 17 974 166
WE ROBBED THE CLICK HOUSE
10:08
Misfits
wyświetleń 1 301 292
EVERY THRIFT STORE EVER
7:01
Smosh
wyświetleń 1 443 106
2019 NBA Awards - Opening Monologue | Shaquille O'Neal
10:49
House of Highlights
wyświetleń 1 928 705
MY FRIENDS SNEAKED INTO MY HOUSE FOR 24 HOURS!
28:57
Unspeakable
wyświetleń 1 520 733