MIXER NIE UKOŃCZYŁ SZKOŁY! *SZCZERZE DO BÓLU*

  wyświetleń 820,775

WERSOW

WERSOW

8 dni temu

🦉 Kliknij aby dołączyć do #TEAMSOWKI (Link skrócony): tiny.pl/tqzgz
🦉 MÓJ INSTAGRAM ► instagram.com/wersow 📸
👍 50.000 ŁAPEK = KOLEJNY ODCINEK „CZY TO PRAWDA, ŻE...”
Siemka! Dzisiejszy odcinek to kontynuacja serii „Czy to prawda, że...”. Razem z Mixerem odpowiadamy na najbardziej niewygodne pytania, które zadaliście na moim Instagramie. Będziemy potwierdzać lub negować plotki na nasz temat. Jak zwykle szczerze do bólu i z humorem.
Oglądajcie do końca! 😂
🦉 INSTAGRAM MIXERA ► instagram.com/therealmixer/?hl=pl
🦉 PLwomen MIXERA ► plwomen.net/women/UCc75awYaWw3k7FaXyg1d59g

WERSOWTEAMSÓWKIekipaq&a

Komentarze
Love xxx.
Love xxx. Dzień temu
Nie wierzę, że Mikser ma 19 w tym roku. Rocznik 00 naj
Straszna Burza
Straszna Burza Dzień temu
O jacie Mixer ma 19 latek :D
TheNight PL
TheNight PL Dzień temu
Co? 2000? Niemożliwe ...
Bartłomiej Gabryelczyk
Bartłomiej Gabryelczyk Dzień temu
Zrób prawda że z alvinem
Ola Dobrowolska
Ola Dobrowolska Dzień temu
Mini mikser
kyrE kaibuK
kyrE kaibuK Dzień temu
Cooo on jest 2000 rocznik... Kurwina to nieźle
Floosy
Floosy Dzień temu
15:25 ach te dźwięki w tle... tak to jest jak się chce nagrywać na podwórku
Olciak XD
Olciak XD 2 dni temu
Kiedy odcinek gdzie malujesz nadusię
Bartek MMA
Bartek MMA 2 dni temu
Mixer ma 19 lat a wygląda na 29
stachu
stachu 2 dni temu
Nowy kanał miksera - gotuj z Mikserem🤣
SEBIX PL
SEBIX PL 2 dni temu
Oh Mixer, wiem, co to znaczy być ALERGIKIEM. Nie jest łatwo....
Klałii
Klałii 2 dni temu
Omgg 😂 nigdy nie dałabym mu 19 😨
Young Majki
Young Majki 2 dni temu
Więcej tych reklam najeb
Kashe YT
Kashe YT 2 dni temu
A kiedy będzie Wujek Łuki?
kolmag
kolmag 2 dni temu
jedyny spoko odcinek na tym kanale
Diamond fox Pl
Diamond fox Pl 2 dni temu
Wegetarianie, weganie, jarzy dają 👍 a mięsorzercy piszą kom💬
Beauty tricks
Beauty tricks 2 dni temu
0:56 zaczyna się xd
monika monika
monika monika 2 dni temu
Zrub czy to prawda że z Karolem albo z Martą
Stormer
Stormer 2 dni temu
Wiem że raczej nikt tego nie przeczyta ale ciekawi mnie jak rodzice mi era zareagowali na te porzucenie nauki
Saraa_L
Saraa_L 3 dni temu
Zrób czy to prawda że z słynnym człowiekiem srebrna taśma
Franek_siw
Franek_siw 3 dni temu
Ja pamiętam jak cię spotkałem jak na jedzenie poszlem i byłaś wtedy kelnerka
Cynazka Cynazka
Cynazka Cynazka 3 dni temu
Mixer bardzo fajnie się wypowiada i wydaje się mega spoko ziomkiem
KontoBez Bana
KontoBez Bana 3 dni temu
Internetowe dziwki :D sprzedali prywatność w internet
Kuzmeuu qyo
Kuzmeuu qyo 3 dni temu
Wiecej reklam sie nie dalo?
ToNieJa TM
ToNieJa TM 3 dni temu
Kurde fajnie by było mieć taką ekipkę jak wasz :D
juli6626 552
juli6626 552 3 dni temu
czy to prawda że masz tiktoka
Agata Klyszcz
Agata Klyszcz 3 dni temu
Teraz "czy to prawda, że..." z p Piotrullem potem z Alvinem i z montażystami
Enjoj Enjoj
Enjoj Enjoj 3 dni temu
mixer jak łabędzie jedna na cale zycie xD
Oliwia oliwia
Oliwia oliwia 3 dni temu
kto był w starej ekipie?
Mamba 461
Mamba 461 3 dni temu
To może teraz czy to prawda że z Piotrulem.
Marcin_Ek
Marcin_Ek 3 dni temu
2019-2013 = 6, 19-6=13 On mial 13 lat i prawie 100 k sub i na iemy jezdzil gdzie z 14-17 latkami mieszkal w hotelu xd
Karolina Lisiecka
Karolina Lisiecka 3 dni temu
Z jakiej firmy są te buty i koszulka xddd
Aldron Design
Aldron Design 4 dni temu
Nie no Wera to super dziewczyna, tylko pozazdrościć Karolowi :)
Miss Zuza
Miss Zuza 4 dni temu
Ja jestem wegetarianką od prawie pol roku
Młody Karpiarz
Młody Karpiarz 4 dni temu
Dostanę serduszko od Werki takie jak na bluzeczce
SnajperRyc Taern S Ostlor
SnajperRyc Taern S Ostlor 4 dni temu
czy to prawda że #TEAMSOWKI są fajne
Szymon Banasik
Szymon Banasik 4 dni temu
Jak już wszyscy odbiorą przycisk na 1 mln to zróbcie gablotę pod neonem ekipy w salonie
Monika W
Monika W 4 dni temu
Nie no ale odcinek który mi najbardziej się spodobał z czy to prawda że to z Mixerem ❤️
Martyna Zając
Martyna Zając 4 dni temu
Fajne by było czy to prawda że z rezim
Kikster216
Kikster216 4 dni temu
Ja bym na trampolinie i na kocu w butach nie siedział , przy temacie siedzenia Mixer walczy z zespołem nie spokojnych nóg i siada na nich !
Merry machno
Merry machno 4 dni temu
O mixer Ja jestem młodszy o 6 lat
Nadia Czachorska
Nadia Czachorska 4 dni temu
Kto się zgadza z tym ze ekipa nadużywa słowa „fest” „sztos” i „ kozackie” XDD
Jakub Piszczek
Jakub Piszczek 4 dni temu
Zrób czy to prawda, że..... z Alvinem
American Dog
American Dog 4 dni temu
Fajny film! Pozdro mixer ;P ❤️ Ps: jestem na diecie vege (byłam też na wegetariańskiej) polecam!
MIX
MIX 4 dni temu
Ja jestem Mikołaj, i mam Mix, ale na początku miało być Mixer🤣
Magdalena Sandra
Magdalena Sandra 4 dni temu
Zrobisz czy to prawda że... z Piotrulem
Seweryn
Seweryn 4 dni temu
Czy to prawda że jesteście upośledzeni ?
BaRToLoo
BaRToLoo 4 dni temu
Jak nazywał się kanał tego typa co mikser gadał że zrobił rampe nad basenem
Fafi Gaga
Fafi Gaga 4 dni temu
PRZECIEŻ TO KURWA BIERZE 300 ZŁ ZA GODZINIĘ OBCIĄGANIA !!!! BYŁEM
Miruna Wasiakov
Miruna Wasiakov 4 dni temu
Niezdalem matury i chuj wyjebane
Laura Zagrajek
Laura Zagrajek 5 dni temu
Werka bardzo cię lubię oglądam wasze odcinki po 4/5 razy, ale do życzy nagrasz czy to prawda że....... z Nadusią. Pozdro😀
Janina z
Janina z 5 dni temu
Czy to prawda ze Werka posuwa Mixera?
siurak
siurak 5 dni temu
jak sie nazywaja ci youtuberzy z LA ? nie zrozumialem co powidzal mixer.........
siurak
siurak 5 dni temu
mixer ma 19 ? Lol mysalem ze z 25 około
Jazda xD
Jazda xD 5 dni temu
daj się bardziej wypowiadać gościom błagam
NEONBIKERSTM
NEONBIKERSTM 5 dni temu
Kurwa. Ale żenada. Film dla hajsu nadupcone 30 reklam xDD
Black ONESIX
Black ONESIX 5 dni temu
0:40 mikser się modli bo ma złożone rence
shauuka
shauuka 5 dni temu
wolal youtube niz szkole x-d
Jan Wołos
Jan Wołos 5 dni temu
Rocznik 2000 najlepszy Pozdro dla całej ekipy
xAnitax
xAnitax 5 dni temu
- Czy to prawda że mixer ma prawo jazdy - 0:57 - Czy to prawda że Mixer zdradza Martę - 2:04 - Czy to prawda że Mixer jest młodszy od Marty - 2:22 - Czy to prawda że Mixer zle się odżywia - 4:53 - Czy to prawda że Mixer planuje zareczyny z Martą - 6:38 - Czy to prawda że Mixer mial operacje - 10:22 - Czy to prawda że Mixer zaproponował marcie zamieszkanie w domu ekipy - 10:27 - Czy to prawda że Mixer dużo kłóci się z Martą - 14:17 - Czy to prawda że Mixer to montażysta - 16:39 - Czy to prawda że Mixer skonczył liceum ogólokształcące - 19:29
Nata#lia games
Nata#lia games 5 dni temu
Pytanie tytułowe: 19:30
Joanna Krężel
Joanna Krężel 5 dni temu
Mam pytanko:czemu Wujek Łuki zniknął troszeczkę w tych filmach? Zrobiło go się mniej tak samo Krzychu. Może mi się tak tylko wydaje ale ucieszy mnie twoja odpowiedziedz. Super odcinek, może nagrasz jak dabasz o swoje włosy? Jesteś najlepsza ❤️❤️#teamsówki
Megdes Demonek
Megdes Demonek 5 dni temu
10:16 nie wiem czemu od razu pomyślałam o kanale beauty 😂
deiks
deiks 5 dni temu
"CZESC Z TEJ STRONY WERONIKA" jakby nikt kurwa nie widzial na jaki kanal wchodzi i kto jest na miniaturce
Malwina Maliszewska
Malwina Maliszewska 5 dni temu
14:42 Mixer przykrywa wodę kocem
ZiEmCiOjCa :S
ZiEmCiOjCa :S 5 dni temu
Wkoncu mu sie nogi uspokoiły.
PRO GAMING
PRO GAMING 5 dni temu
Czy to prawda że... W tytułach "czy to prawda że..." zawsze jest *SZCZERZE DO BÓLU*
Q_Queen_. QQ
Q_Queen_. QQ 5 dni temu
Olaf Olafeł
Olaf Olafeł 5 dni temu
kozak cdg fit
Marek Wiertara
Marek Wiertara 5 dni temu
Za robotę byście się wzięli a nie ino jutuby
Photos That Prove Japan Is Not Like Any Other Country
11:41
Chase Your Dreams!
11:27
Danny Duncan
wyświetleń 2 458 179
Chris D'Elia - H3 Podcast #126
1:39:52
H3 Podcast
wyświetleń 397 358
VFX Artists React to Bad & Great CGi 6
20:28
Corridor Crew
wyświetleń 2 746 119
r/Therewasanattempt | XD MOMENT
11:46
EmKay
wyświetleń 472 751
Last To Leave Revolving Door Wins $50,000
13:44
MrBeast
wyświetleń 22 385 664
Keanu Reeves Stops A ROBBERY!
3:37
Corridor
wyświetleń 2 566 520
Rich and Mike's The Rise of Skywalker Predictions Video
41:06
Tommie Lee Tells The Real Story Behind Child Abuse Charges, Her Next Moves + More
29:05