KUBAŃCZYK - SPOWIEDŹ

  wyświetleń 2,162,686

Kubanczyq

Kubanczyq

3 miesięcy temu

INSTA instagram.com/ochroniarz_69/
WSPÓŁPRACA: jakub.flas@gmail.com
open.spotify.com/album/0PjHOONZIurOa2Oq9zDJkD
Największe podziękowania należą się:
Karol Krysian za udostępnienie dwóch pięknych audi (A5 oraz A7)
Michał Pospiech z firmy Cameleon Detailing za udostępnienie "dziupli"
Tomasz Kaczmarek firma WELL DONE
Wedding Deluxe - auto do ślubu
Michał Łozowski, Michał Kasprzyk, Oskar Pe, Dawid Pelc, Kamil Kisielinski za grę w klipie

kubańczykladypankkubanczyk

Komentarze
alexy_21072008
alexy_21072008 10 godzin temu
ZO KARO
alexy_21072008
alexy_21072008 10 godzin temu
0:09 MASZ MEGA FAJNE WŁOSY (FAJNIE UŁOŻONE)
alexy_21072008
alexy_21072008 10 godzin temu
KOZAK!
Lena Toczyska
Lena Toczyska 14 godzin temu
Jesteś najlepszy subskrybuje cię ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Tunable Dust
Tunable Dust 16 godzin temu
W rozpuszczonych włosach wyglądasz jak umięśniony White. Nie wiem czy go kojarzysz ale ja widze duże podobieństwo
Dariusz Skorupski
Dariusz Skorupski Dzień temu
Spoko
Geo Ter
Geo Ter 3 dni temu
I like this music! I from Poland!
Fabian Szychowski
Fabian Szychowski 3 dni temu
No ty Kubańczyk masz talent do tego i chciałbym więcej takich piosenek. Pozdro
Ami Ame
Ami Ame 3 dni temu
0% szmat 0% flexowania 0% przekleństw 100% przekazu 100% talentu i szczerości KUBAŃCZYK
Game Trap PL
Game Trap PL 4 dni temu
Krócej mówiąc ogień
• M4RCEPAN3K •
• M4RCEPAN3K • 4 dni temu
Myślałem że kubańczyk ma krótsze włosy
Mars OdTylu
Mars OdTylu 5 dni temu
Produkcja L PRO
KAMERZYSTA TV
KAMERZYSTA TV 5 dni temu
XDD
Amelia Trocewicz
Amelia Trocewicz 5 dni temu
Dobrze, że mamy Kubańczyka, bo bym się serio załamała bez jego muzyki, pewnie mnie by tu nie było gdzie teraz doszłam ♥
Supton Like
Supton Like 6 dni temu
Robisz dobrą robotę, muzy wpadają w ucho no szacuneczek. Tak mnie się podobają twoje piosenki , że mogę ci nawet wybaczyć tę bluzę Realu!!! SZACUNECZEK!!! rób to co robisz najlepiej!!
JulKaja
JulKaja 7 dni temu
Kto po Afirmacji?
Damian Szymaszek
Damian Szymaszek 7 dni temu
Ja pierdole kosmosss xdd ziom pozdro
Roksana klimek
Roksana klimek 7 dni temu
Mogła bym słuchać tej piosenki bez przerwy 😍❤❤❤
Patryk Gil
Patryk Gil 7 dni temu
Tesz go szanuje dobra morda
x ShoteQ
x ShoteQ 7 dni temu
to jest tak świetne !
Szymon Nowakowski
Szymon Nowakowski 8 dni temu
Kubańczyq ja cię bardzo szanuje i poważam noi szanuje i gratuluję tyłu subskrypcji a i robisz naprawdę zajebistą muzę lepszą nawet od kamerzysty i Biebera a i jesteś na liście z moich ulubionych piosenkarzy raperów i ytberów i jesteś na naprawdę wysokim miejscu masz miejsce "1" a więc jesteś najj a na "2" jest slovian a na "3" kamerzysta
Arek Kokarek
Arek Kokarek 8 dni temu
Nikt lepiej nie śpiewa niż z kubańczyk
Animote
Animote 9 dni temu
*2,5 k ludzi to idioci...*
Zaneta Majewska
Zaneta Majewska 9 dni temu
♥️
Rafal Masternak
Rafal Masternak 9 dni temu
Ta piosenka jest nadal zajebista Przydała by się jeszcze piosenka z tym stylem rapowania Pozdro
olx miecz
olx miecz 9 dni temu
Kuba ale jesteś zajebisty i nawijasz prawdziwie a nie jak niektórzy tylko o chajsie i o bogactwie naprawdę sztoss i pozdro🤞
Dżoanana na
Dżoanana na 10 dni temu
😍❤🔥❤😍
Drex
Drex 10 dni temu
Polecam szybko 2x xD
Kacper Papiez
Kacper Papiez 10 dni temu
Kubańczyk i Kamerzysta som panami L pro,Dno
War Royale
War Royale 10 dni temu
KOZAK
KaJzeR YT
KaJzeR YT 11 dni temu
Jak nie dasz like to znaczy że nie lubisz kubańczyka
Kuberq
Kuberq 11 dni temu
Szanuję Łukasza za to, że pokazał się bez worka na teledysku Kuby :D 0:44
PiterLIVE
PiterLIVE 11 dni temu
0:49 ja bym passata brał... 2 do kolekcji
kris kris
kris kris 11 dni temu
Kto sierpień
EDGAR BARSEGHYAN
EDGAR BARSEGHYAN 11 dni temu
sprint of war miszcz
sprint of war miszcz 11 dni temu
Spoko muzyka kiedy kolejny kawełek . !.! DAWAJ DAWAJ .....
niepowtarzalna
niepowtarzalna 12 dni temu
Przystojny jesteś ale to nie ważne jesteś szczerym chłopakiem który nie musi używać przekleństw aby siebie wyrazić widać że dużo przeżyłeś ale się nie poddajesz , szacunek do kobiet nie wiem co mam więcej napisać poprostu cud chłopak i do tego talent , byle żeby tego przepraszam za przekleństwo jakaś dziwka nie wykorzystała i nie patrzyła przez kasę i to że jesteś znany bo niestety ale wiele takich jest , powodzenia Kubuś jesteś boski i takiego faceta sobie wymarzyłam i mam nadzieje że mi się trafi taki jak ty szczery z szacunkiem i miejącym pojęcie o życiu poprostu z głową na karku :)
WojczarPL
WojczarPL 12 dni temu
Dobra nuta mordo
olivka_ 809
olivka_ 809 12 dni temu
Lubię cię bo przynajmniej nie używasz przekleństw w piosenkach
Dawciu Games
Dawciu Games 12 dni temu
Kubańczyk wiele przerzyłeś i wiesz co jest 5 szacun
Joe Pesci
Joe Pesci 13 dni temu
niepotrzebnie kumasz sie z tymi durniami jebanymi, bo masz kolo talent, pozdrówki :)
Paweł K OFFICAL
Paweł K OFFICAL 13 dni temu
Kubańczyk Jest jedynym piosenkarzem co śpiewa Życiowe sytuacje bez przekleństw Szanujmy takich piosenkarzy bo coraz mniej takich KUBAŃCZQ najlepszy
Music Marker
Music Marker 13 dni temu
Kiedy płyta
Wiesław Maksymiuk
Wiesław Maksymiuk 13 dni temu
Popieram kubańczyq że na piosenkach nie przeklina
Wiesław Maksymiuk
Wiesław Maksymiuk 13 dni temu
Zaje..ste
ktoś
ktoś 14 dni temu
Rocznik 95 pozdrawia! Sztos!!!!
CEZI
CEZI 14 dni temu
kto suchal więcej niż 5 razy I I I
KrysteqWariat1
KrysteqWariat1 14 dni temu
Rozjeboło system-👍 To jest chujowe- kom
Szymix 733
Szymix 733 12 dni temu
Ale jestem za like
Szymix 733
Szymix 733 12 dni temu
Jakby coś spóźniłeś się z komentarzem
Andrzej Kaczyński
Andrzej Kaczyński 14 dni temu
Dobra piosenka
Norbert Szydłowski
Norbert Szydłowski 15 dni temu
Nagrywaj tak jak teraz jest kozak 😎
Mati Darek
Mati Darek 15 dni temu
Szacun! Jesteś najlepszy za to co robisz Pozdro.
blakbox yt
blakbox yt 15 dni temu
Masz ambicje jesteś kozak MMA rap super koleś
Guru
Guru 15 dni temu
Kto po wysłuchaniu: Life Lady Pank Piękna i bestia Titanic DISS na L-DNO Szare Bloki Mamy to coś Pegaz Venom Suka Atlantyda Gramy Hellboy Pięć Promili High love Mamo Na Na Na Jackpot WEEDkend Snapchat Zwykły chłopak Monte Carlo Afirmacja To tutaj 👇👇👇👇 A tak wogóle beka z was i takich komentarzy XD 🤣🤣🤣🤣
Pan Borowka pl
Pan Borowka pl 15 dni temu
Kurwa dzieci wypiepszjcie z tymi komentarzami np lubisz Kubańczyka like
eLTuPi
eLTuPi 15 dni temu
Ostatnio siedziałem na TeamSpeaku z takim Pawłem no i się przysrał do Kubańczyka teraz siedze na TeamSpeaku bez Pawła ze względu na jego problemy zdrowotne. Prosiłbym wszystkich o postawienie znicza dla Pana Pawła aka knura :((
BATIX
BATIX 15 dni temu
Szanuję mordo. Sama Prawda o dzielni 🚬
Karol Świech
Karol Świech 16 dni temu
Zajebjsty jesteś
narg Tomaszek
narg Tomaszek 16 dni temu
Kubać czyk sacun
MrMajnkraft
MrMajnkraft 17 dni temu
Aktualnie pracuję w tartaku więc serdecznie pozdrawiam! :D
Wojti
Wojti 17 dni temu
jebac real
Szymon Perłakowski
Szymon Perłakowski 18 dni temu
Mieszkales kiedyś w stargardzie zachodnio pomorskim odwiedz korytowo koło choszczna kubanczyk wszędzie na rejonie
inside novakoskyy
inside novakoskyy 18 dni temu
Szkoda że 60% ludzi zna Kubańczyka od kruszwila i kamerzysty a ja znałem od wydania lady pank
Tomek Godlewski
Tomek Godlewski 18 dni temu
Kozackie
Szymeq Kubeq
Szymeq Kubeq 18 dni temu
Mam to na dzwonku
Marcin pl
Marcin pl 20 dni temu
Super🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
?NeXioO?
?NeXioO? 20 dni temu
No, no Kubanczyk kozakk nutkaa bujaa
Gangsta Sound
Gangsta Sound 20 dni temu
Nightmare Star
Nightmare Star 20 dni temu
Nie dziwie ze masz ponad 200K subów jak takie hity robisz
v kajt
v kajt 20 dni temu
Pozdrawiam osoby które znają to już na pamięć
9:30 domix
9:30 domix 20 dni temu
Faj na piosenka z prawdom
KUBAŃCZYK  - ZWYKŁY CHŁOPAK (Music Video)
3:07
Kubanczyq
wyświetleń 9 592 844
KUBAŃCZYK - LADY PANK
3:19
Kubanczyq
wyświetleń 10 986 239
Dead by Daylight | Stranger Things | Trailer
0:46
Dead by Daylight
wyświetleń 5 464 899
Kubańczyk - High Love
3:58
Kamerzysta
wyświetleń 2 246 935
KUBAŃCZYK - LADY PANK (VIDEO) By Comixek 2019
2:36
Kubańczyk - MAMO
3:55
Kamerzysta
wyświetleń 1 699 519
KUBAŃCZYK - LIFE
2:51
Kubanczyq
wyświetleń 395 436
Ronnie Ferrari - ONA BY TAK CHCIAŁA (Explicit)
2:52
Ronnie Ferrari
wyświetleń 25 544 675
RUBY - KOSMOS Feat. KUBAŃCZYK (NOLOVE official)
2:12
RUBY NOLOVE
wyświetleń 1 003 360
Kamerzysta - HellBoy (prod Kruszwil)
2:31
Kamerzysta
wyświetleń 6 974 066
Kubańczyk - PEGAZ
3:58
Kamerzysta
wyświetleń 5 307 795
KUBAŃCZYK - GRAMY ft. Kamerzysta
3:41
Kubanczyq
wyświetleń 1 348 302
Kubańczyk - ATLANTYDA
3:17
Kamerzysta
wyświetleń 2 882 966
KUBAŃCZYK RAPUJE „MŁODE PIEROŻKI”!
5:42
Guaynaa - Chicharrón ft. Cauty
3:13
GuaynaaVEVO
wyświetleń 4 757 298
Nacho, Tito "El Bambino" - La Vida Es Una Sola
3:47
NachoVEVO
wyświetleń 11 452 096
Lover
3:42
Taylor Swift - Topic
wyświetleń 527 945
Sarah Jeffery - Queen of Mean (From "Descendants 3")
3:31
DisneyMusicVEVO
wyświetleń 76 101 512
Swae Lee - Sextasy (Audio)
3:44
SwaeLeeVEVO
wyświetleń 1 116 440
Motivation
3:14
Normani - Topic
wyświetleń 513 496
El Alfa "El Jefe" - PA PA PA (Video Oficial)
2:52
ElAlfaElJefeTV
wyświetleń 4 191 315
Fuerza Regida - Malos Pasos [Official Video]
4:37
Rancho Humilde
wyświetleń 1 841 724
Kemba Walker - Eladio Carrion X Bad Bunny
2:34
Eladio Carrion
wyświetleń 8 544 397
Maddie & Tae - Die From A Broken Heart (Official Music Video)
3:14
Kash Doll - Ready Set ft. Big Sean
2:45
KashDollVEVO
wyświetleń 4 370 378