KLAKSON o NIEMO呕LIWEJ mocy 170dB

  wy艣wietle艅 451,823

Dominik 艁upicki

Dominik 艁upicki

3 miesi臋cy temu

馃敟 30.000 LIKE = NOWE EKSPERYMENTY
鉂わ笍 Koniecznie zostaw subskrypcje i kliknij w dzwoneczek by by膰 na bie偶膮co!!!
KUP BILET NA SPECIAL Z OKAZJI 1.000.000 sub贸w
www.empikbilety.pl/event/Spotkanie-fanowskie-z-Dominikiem-艁upickim
馃挮 MOJE UBRANIA:
馃挮 mymusicshop.pl/423-special?fa...

NOWE FILMY W KA呕DY:
馃挜 WTOREK O 18;00
馃挜 CZWARTEK O 18;00
馃挜 SOBOTA O 18;00
TUTAJ MNIE ZNAJDZIESZ !
馃敼INSTAGRAM: instagram.com/dominiklupicki
馃敻TIK TOK: @famefamilia
馃敼 SNAPCHAT: @dominiklupicki
馃敻GRUPA FB: facebook.com/groups/Temorki/
馃敼FACEBOOK: facebook.com/dominiklupicki

Miki:
馃敾PLwomen:
plwomen.net/women/UCMpp...
馃敾Instagram:
instagram.com/mikolaj_hem...

Muzyka:
Maciej Str贸偶niak
馃敾 PLwomen:
plwomen.net/women/UCVuh...
馃敾 Instagram:
instagram.com/maciejstroz...
_
馃Wsp贸艂praca:
dominiklupicki@gmail.com
_
Do zobaczenia w nast臋pnym filmie!

klaksondecybeleg艂o艣noeksperymenty

Komentarze
Dominik 艁upicki
Dominik 艁upicki 3 miesi臋cy temu
Subskrybuj by by膰 na bie偶膮co 鉂わ笍 Instagram: dominiklupicki Dzi臋kuje za wsparcie! Jeste艣cie genialni 鉂わ笍
Anonimcity
Anonimcity 3 miesi臋cy temu
@Tomasz G *"呕ECZY"* przez *"RZ"* idioto
Anonimcity
Anonimcity 3 miesi臋cy temu
Czasami to mi nawet szkoda dzieci kt贸re ogl膮daj膮 to zamiast orygina艂贸w bez polskiego dubbingu z zagranicznego youtube'a
livox PL.
livox PL. 5 dni temu
Ja to na s艂uchawkach mia艂am
Weronika martyniuk
Weronika martyniuk 7 dni temu
Jak ogl膮dam s艂uchawkach na ful 馃槚
Fawor - Brawl Stars
Fawor - Brawl Stars 13 dni temu
Lipan w assc :0
Keal PlayGames
Keal PlayGames 17 dni temu
Heh szklanka spad艂a poprzez drgania wywo艂ane przez t膮 dr膮bke. I ten text "Fala uderzeniowa" XD XD XD
Technologia Nic trudnego
Technologia Nic trudnego 23 dni temu
Daj link do tr膮bki
Wika Korycka
Wika Korycka 24 dni temu
Ten film udost臋pni艂e艣 w moje uridziny
pwc cio艂as
pwc cio艂as Miesi膮c temu
Las nie niesie a偶 tak mocno fal d藕wi臋kowych
Rebek YT
Rebek YT Miesi膮c temu
Ten adam podobny do mwk
Rafal Kulczycki
Rafal Kulczycki Miesi膮c temu
Wsp贸艂pracujemy Miko艂aj
Ami Gacha
Ami Gacha Miesi膮c temu
Mieszkam troch臋 dalej od ciebie ale w puszczykowie to jak spa艂am w dzie艅 xd to Miko艂aj mnie tym obudzi艂 xd i dopiero si臋 zorientowa艂am kiedy to obejrza艂am 偶e to wy xd pozdrawiam cie. Ekip臋 i wszystkich 鉂わ笍馃
Teodor Wendland
Teodor Wendland Miesi膮c temu
Fajniutkie podobaj膮 mi si臋 twoje filmiki z prankami oby by艂o ich wi臋cej
Janek Selwod
Janek Selwod Miesi膮c temu
Nie mam tik toka
艁ukasz Zi臋ba
艁ukasz Zi臋ba Miesi膮c temu
Wow
艁ukasz Zi臋ba
艁ukasz Zi臋ba Miesi膮c temu
D
piter brawl stars
piter brawl stars Miesi膮c temu
Ale fajny filmik pozdro
anonimowo 1
anonimowo 1 Miesi膮c temu
Nwm jak tak mo偶na ok艂amywa膰 widz贸w ta tr膮bka nie jest taka g艂o艣na poza tym to nie szklanka tylko lampka na wino lub kieliszek pozdro fejki馃枙
Martin 231
Martin 231 Miesi膮c temu
to teraz sprawd藕 reakcje dziadka na t膮 tr膮bk臋 :D
Hajsownik
Hajsownik Miesi膮c temu
艂apka w g贸r臋-Dominik jest najlepszy kom-Dominik to idiota
piano tuner
piano tuner Miesi膮c temu
Banda idiot贸w, 偶enuj膮ce zachowanie ...i jeszcze m贸wi膮 "zrobimy co艣 g艂upiego". ... Zr贸bcie co艣 m膮drego, je艣li w og贸le potraficie.
wika wikis
wika wikis Miesi膮c temu
Subrycje
KONRAD MAGICAL
KONRAD MAGICAL Miesi膮c temu
Ja te偶 chc臋 taki klakson. B臋de tr膮bi艂 na moj膮 siostr臋
nuka sweet
nuka sweet 11 dni temu
I zniszczysz jej s艂uch xD
Bartek S臋kowski
Bartek S臋kowski Miesi膮c temu
Je艣te艣 krulem Jutuba馃憤馃憤馃憤
Oliwia K.
Oliwia K. Miesi膮c temu
Wojtek Kukla
Wojtek Kukla Miesi膮c temu
Ej Dominik przywo艂ujcie ducha na kanale to b臋dzie hardkorowe
Gacha Life186
Gacha Life186 Miesi膮c temu
to jest g贸ra 60 dB , oszukanstwo
Cytryna 1212
Cytryna 1212 Miesi膮c temu
Kogo wolisz ??? Dominika - kom Miko艂aja - Like
Wiki Bernard
Wiki Bernard Miesi膮c temu
Miko艂aj to przystojniak 馃槝
kumpel
kumpel Miesi膮c temu
on jest troch臋 ci臋偶szy ni偶 ta szklanka [ troch臋 du偶o ci臋偶szy ]
鈥 Carrie 鈥
鈥 Carrie 鈥 Miesi膮c temu
Miko艂aj ale jeste艣 szkeszy jako budowniczy 馃槒
Krystian Symonowicz
Krystian Symonowicz Miesi膮c temu
Dawajcie subkrybujcie. Dominika
Zuzik 89
Zuzik 89 Miesi膮c temu
Zr贸bcie prank na Lipanku i u偶yjcie leku nasennego, zakopcie go i obud藕cie dzwonkiem
zeus pl
zeus pl 2 miesi臋cy temu
Straszysz ptaki w lesie
Miros艂aw Szary
Miros艂aw Szary 2 miesi臋cy temu
Ile Dominik ma lat ? Xd馃槈 piszcie tam馃憞
Kacper Kacperek
Kacper Kacperek 2 miesi臋cy temu
Hahah ale jazda z tj dziewczyny
艁ukasz Kaleta
艁ukasz Kaleta 2 miesi臋cy temu
powiiene艣 pzypiac tom szklanke sarom tasm膮
Kinga Latko
Kinga Latko 2 miesi臋cy temu
Bardzo sztuczne
X-GAMER
X-GAMER 2 miesi臋cy temu
Wiedzia艂em 偶e szklanka spadnie
X-GAMER
X-GAMER 2 miesi臋cy temu
Ca艂a dzielnica s艂ysza艂a
maximum pl
maximum pl 2 miesi臋cy temu
W lesie nie mo偶nacha 艂asowa膰
Bartek fFarMing
Bartek fFarMing 2 miesi臋cy temu
kto by艂 jurz u ciebie
Oksionia
Oksionia 2 miesi臋cy temu
Nie wiem czemu ale kilka tygodni temu to s艂ysza艂am w dolno艣l膮sku xD
艢wiat z Chomikiem
艢wiat z Chomikiem 2 miesi臋cy temu
Ja nie chce sie spodkac z twoim dziadkiem
Shad酶w Guy
Shad酶w Guy 2 miesi臋cy temu
Kto ogl膮da 5 czerwca?
elo melo haha
elo melo haha 2 miesi臋cy temu
Oszukali ci臋 z startem rakiety
MumineK Games
MumineK Games 2 miesi臋cy temu
Twoje filmy s膮 super
Mateusz
Mateusz 2 miesi臋cy temu
Zrub pranki na ludzoah tym
Medyk
Medyk 2 miesi臋cy temu
Jeszcze nawet nie ogarneliscie 偶e ten klakson ma dwa tryby Przerywany i ci膮g艂y
Medyk
Medyk 2 miesi臋cy temu
Jeste艣 zjebany czy zjebany? To jest jeden z najcichszych zestaw贸w, najdro偶sze i najg艂o艣niejsze syreny kolejowe maj膮 145 db i to jest max
dzwoneczek yt
dzwoneczek yt 2 miesi臋cy temu
Dominik鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾鈾鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾鈾鈾モ櫏~鈾鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾モ櫏鈾
Jagoda15 Lps
Jagoda15 Lps 2 miesi臋cy temu
Xddddd Jeste艣cie palantami czy co -ja nies艂yszalem -ja te偶 Xdddd
Emanuela Bartczak
Emanuela Bartczak 2 miesi臋cy temu
Dominik ta tr膮bka jest g艂o艣niejszy
Emanuela Bartczak
Emanuela Bartczak 2 miesi臋cy temu
Dominik ta tr膮bka jest g艂o艣niejsza od samochodu
stevaneKk
stevaneKk 2 miesi臋cy temu
Kupcie zatyczki do uszu i w艂贸偶cie je w uszy i na to s艂uchawki
_x.Aurelka.x_
_x.Aurelka.x_ 2 miesi臋cy temu
Jak zawsze fajne zostawi艂am suba z Dzwoneczekiem i da艂am like
cool youtube
cool youtube 2 miesi臋cy temu
Je艣li Dasz mi Suba to ja w ci膮gu 2 h oddam ci te偶 1 bo wi臋cej nie umiem To jest prawda
ciastek m
ciastek m 3 miesi臋cy temu
Twoje filmy s膮 chore
Arek Powilan
Arek Powilan 3 miesi臋cy temu
Spoko
SZYMONIX
SZYMONIX 3 miesi臋cy temu
kupcie trombk臋 poci膮gu
Medyk
Medyk 2 miesi臋cy temu
kupionych, dostanych, r贸偶nie
SZYMONIX
SZYMONIX 2 miesi臋cy temu
@Medyk sk膮d
Medyk
Medyk 2 miesi臋cy temu
ja mam pe艂no :P
Szymon Wn
Szymon Wn 3 miesi臋cy temu
170 db w lesie馃憦馃徎馃憦馃徎馃憦馃徎馃憦馃徎
hubert zaremba
hubert zaremba 3 miesi臋cy temu
Jeste艣 moim ulubionym PLwomenrem
XxPRZEMEKxX yt
XxPRZEMEKxX yt 3 miesi臋cy temu
Miko艂aj jest ci臋ki
QUBII
QUBII 3 miesi臋cy temu
2:22 nie ma jak straszy膰 zwierz臋ta w lesie........
Maciek H
Maciek H 3 miesi臋cy temu
10:54 co to by艂o
Fabix_YT XD
Fabix_YT XD 3 miesi臋cy temu
wloz do srodka ziemniak to mo偶e wystrzeli
Tosia Marzec
Tosia Marzec 3 miesi臋cy temu
Podobno jak si臋 wleje cole i pepsi do szklanki z jajkiem na 24H to sam zobacz co si臋 stane
Kaskader_ Scoot_pl
Kaskader_ Scoot_pl 3 miesi臋cy temu
Dominik zr贸b pranka tom tr膮bk膮 na ka偶dym z twojej rodziny
AdiXon
AdiXon 3 miesi臋cy temu
R.I.P kto ma s艂uchawki
Kuba Kom
Kuba Kom 3 miesi臋cy temu
a mo偶na spotka膰 si臋 z Gosposi膮? 馃槀
MlodyAntares
MlodyAntares 3 miesi臋cy temu
Kto by chcia艂 sie z tb spotkac... jeszcze bedziesz dzieci namawial na wk艂adanie widelcow do gniazdka
Oli X
Oli X 3 miesi臋cy temu
We艣 wypierdol Miko艂aja z kana艂u pls
POKAZA艁 nasz膮 now膮 piosenk臋... 馃槨 | WY艢WIETLENIA
10:07
REVIEW SUARA KLAKSON #SMREVIEW
1:52
Sunda Motor
wy艣wietle艅 87 322
Pesaing KLAKSON DENSO & HELLA
5:47
EMV MOTOR
wy艣wietle艅 186 058
EXPERIMENT: CAR vs SOFT & CRUNCHY THINGS!
2:31
iReact
wy艣wietle艅 1 443 409
I used a HOT KNIFE to Sculpt FOAM! - Really Satisfying!!
15:06
Draw with Jazza
wy艣wietle艅 2 106 440
袙械卸谢懈胁褘泄 泻谢邪泻褋芯薪
1:18
CAMOKAT BETEPAHA
wy艣wietle艅 3 694
Klakson Terbesar Didunia !! 1 Kota Kedengeran
2:21
Berita Heboh
wy艣wietle艅 24 045
Test suara klakson nautilus dinamo 12v
1:42
JNA Group Online Acsesoris Mobil
wy艣wietle艅 15 580
Klakson, kt贸ry zwala z n贸g
9:38
NightmareKalisz
wy艣wietle艅 695 994
Klakson model stebel
0:53
Mas rozi
wy艣wietle艅 157 180
Klakson Gema 8 suara echo 8 magic keras INER VARIASI MOTOR IVM KUDUS
8:41
INER VARIASI MOTOR KUDUS
wy艣wietle艅 895 824
Suara 6  klakson keong yg ada di EMV MOTOR
2:05
EMV MOTOR
wy艣wietle艅 39 143
G艁O艢NA FANFARA-KLAKSON NA TIRA
0:17
tuningallegro
wy艣wietle艅 221 736
Flasher untuk klakson 馃槈馃憣鈽曗槙
1:14
Dede maxgyfer
wy艣wietle艅 753 423
Test suara Klakson Keong BOSCH type EVOLUTION
1:20
JNA Group Online Acsesoris Mobil
wy艣wietle艅 44 246
KLAKSON TELOLET KOMPRESOR 3 CORONG TEROMPET CR7
3:20
KRAMAT JAYA TLC
wy艣wietle艅 101 486
BABY ANNOUNCEMENT!! Best Reaction EVER | Familia Diamond
13:44
Familia Diamond
wy艣wietle艅 1 294 190
Pranking Escorts In Amsterdam! (CHASED BY POLICE)
22:10
I Won Every Prize At A Theme Park
13:22
MrBeast
wy艣wietle艅 17 262 596
Instagram vs Runway Models: Can Anyone Be a Model?
23:05