KAMIL BEDNAREK ft. Matheo/Claysteer - MOŻEMY WIĘCEJ

  wyświetleń 338,622

Kamil Bednarek Official

Kamil Bednarek Official

14 dni temu

MOŻEMY WIĘCEJ - KAMIL BEDNAREK ft. MATHEO/CLAYSTEER
Tekst: Bednarek Kamil
Muzyka: Harabin „Claysteer” Kacper , Schmidt „Matheo” Mateusz
Produkcja: Space Records
Mateusz Posyniak / 537 857 111
email: kontakt@bednarekband.pl
Mix Mastering:
JG Master LAB
jacek@jgmasterlab.com
TELEDYSK:
Produkcja: Patman Crew @patmancrew
Reżyseria/Scenariusz: Manu Patman Crew
Animacja: Wawrzu Patman Crew
Kostiumy: Patrycja Grzebieluch @patmanella
Operator: Łukasz "CzugA" Maczuga @czuga
Światło: Bartłomiej Borcz @bartlomiej_borcz_ld
Choreografia: Manu Patman Crew
Tancerze: Patu, Marf, Wawrzu
Producent: Martina Bula
Podziękowania dla: Katarzyny Kępy z RZI w Krakowie oraz Daniela Krysiuka - firma Danlift z Warszawy
Lokalizacja plenerowa: Pustynia Błędowska, Chechło
www.bednarekband.pl
facebook.com/maccabraa
instagram.com/kamilbednarek

facebook.com/MatheoProductions/
instagram.com/officialmatheo/
instagram.com/kacper_ha/
facebook.com/Claysteer-123009677821069/

KAMIL BEDNAREKBEDNAREKKAMIL BEDNAREK2019singiel

Komentarze
Justyna Błasiak
Justyna Błasiak Godzinę temu
Fajne fajne Wpada w ucho
Megic Megic
Megic Megic 4 godzin temu
Świetna piosenka👍😊
Bebe Bebe
Bebe Bebe 19 godzin temu
Pogadajcie najpierw zanim coś zrobicie, bo potencjał jest ogromny
Bebe Bebe
Bebe Bebe 19 godzin temu
Zjebany temat, bednarek tego nie czuje. Nie ta ścieżka , przepraszam. nie te emocje nie to
Bebe Bebe
Bebe Bebe 19 godzin temu
Matheo Zawsze gdzieś się pojawiał u Popka, u Soboty, zainteresowałem się co to za kolo że go nie słyszę u tych raperów co słucham.I kurwa ci powiem no chłopie nie wiedziałem wyrastasz ponad bieg
xXAyano ChanXx
xXAyano ChanXx 23 godzin temu
Nie moge sie przyzwyczaić że Kamil bez dreduw
kamilusss20
kamilusss20 2 dni temu
W sumie fajne
Ola Biernat
Ola Biernat 2 dni temu
Pięknie ♡
Kubus Puchatek
Kubus Puchatek 3 dni temu
Sztoss🤩
Qwika
Qwika 3 dni temu
Jezuu byłam na koncercie w gryfinie z siostrą i będę na imprezie zamkniętej w szczecinie a ta piosenka to hitt
BombaskaKuchniA
BombaskaKuchniA 4 dni temu
Ale przytył dużo
Ewelina :D
Ewelina :D 4 dni temu
Świetny kawałek 👍
PAR KA
PAR KA 5 dni temu
zajebistee , dzieki!
Gringa vai te contar
Gringa vai te contar 5 dni temu
ZAJEBISTE> SUPER KLIP> BEDNAREK ODMIENIONY>WOW >>>>>PRZYSTOJNIAK
Małgorzata T
Małgorzata T 5 dni temu
Kamil ściął dredy?
Sara K
Sara K 6 dni temu
Jak zawsze fantazyjnie i inspirujaco👏👍😁 brak tu troche tego starego Kamila ale trzeba probowac nowych zeczy.. a jakby tak nagrac jaka piosenke np z bedoesem albo z innym taki pomysl Pozdro👊
Paula7190
Paula7190 6 dni temu
❤❤❤ Bez dredów mimo wszystko też jest zajebisty 😉
Karolina Mirga
Karolina Mirga 6 dni temu
Miłości moje 😍
Natalia Natalia
Natalia Natalia 6 dni temu
Kamil gdzie masz dredy? super nuta
Brak pomysłu Na życie
Brak pomysłu Na życie 7 dni temu
To nie jest ten Kamil który mi się spodobał to jest ktoś inny, zupełnie inny
jan bielecki
jan bielecki 7 dni temu
Gdzie dredy😮
Mateusz Wagrowski
Mateusz Wagrowski 7 dni temu
Uwaga wszyscy ;) Kamil będzie trenerem w the voice.
Olivenna Fembyllo
Olivenna Fembyllo 7 dni temu
Sztos ❤️
Sylwia Wuu
Sylwia Wuu 7 dni temu
Dziękuję chłopacy za lepsze poranki dzięki tej piosence 😁 Tekst, teledysk sztoos 😍 aż sam uśmiech na twarzy się pojawia ♥️ oby więcej takich kawałków 😀
Katya
Katya 7 dni temu
Co ta nasza Pustynia taka popularna w ostatnim czasie? 😂
Anna CP
Anna CP 8 dni temu
Kamil super, więcej, więcej, więcej takiej muzyki. Super przesłanie do tego w rytmach które niosą :)
Paula J
Paula J 8 dni temu
Za*ebiste! Pozytywnie mnie napędziłeś ❤💚Dziękuję za to co robisz! Jesteś genialny!
Andrzej Młynarczyk
Andrzej Młynarczyk 8 dni temu
Super. Szacun.
Justyna Kozłowska
Justyna Kozłowska 8 dni temu
You made my day ta piosenką Kamil ❤👌 sztosik 😎
sweet girl
sweet girl 8 dni temu
To już nie ten sam Bednarek :(
Aldona Wilicka
Aldona Wilicka 8 dni temu
Extra
2ew.ka11 2ew.ka11
2ew.ka11 2ew.ka11 8 dni temu
Chętnie wezmę od Ciebie tą czystą Energię💗
Etno music
Etno music 9 dni temu
Bednarek Ty zawsze wyprzedzasz epokę muzyczną w Polsce! tak trzymać :)
tobiasz kantor
tobiasz kantor 9 dni temu
no i to czego się obawiałem poszedł w komerche i kicz :-(
Polxoxo
Polxoxo 9 dni temu
Super! 🙆
Weronika Bieniek
Weronika Bieniek 9 dni temu
Prawdziwa piosenka, bo złożona z muzyki, ale i slow, dających przesłanie 🥰
Joanna Lewandowska
Joanna Lewandowska 9 dni temu
Listopad - Poznań, zaśpiewamy razem 😀!
Monika 626
Monika 626 9 dni temu
Wooooo WOW ! Świetna robota 🥰🤩🤩👏👏 Brawo👏👏
binusia msp
binusia msp 9 dni temu
Mega piosenka !!!!!❤❤❤😻😻😻😀😀
UZIEREK
UZIEREK 10 dni temu
Nie powiem bit odjebany jak w klipach co mają po bilion wyświetleń
Malwina Kucharczyk
Malwina Kucharczyk 10 dni temu
Kamil... pełen szacun za kawałek, jest zaje...." w tym calym syfie..." super Ciebie posłuchac :)
jola jola
jola jola 10 dni temu
Strasznie podobna piosenka do piosenki Novatora! Szkoda bo myslalam ze bedzie cos nowego fajnego.......
Iza Mazur
Iza Mazur 10 dni temu
Kamil oby więcej takich nut czekamy na plyte z matheo
maciej lignowski
maciej lignowski 10 dni temu
TSZMAJ SIE JESTES FAJNYM ARTYSTA SPIEWAJ JESTES DOBRYM CZLOWIEKIEM KLASA
Szymon Cichy
Szymon Cichy 10 dni temu
Kiedy patrzę na „nowego Kamila” przypomina mi się Kukiz który mówił: jak zostanę politykiem to naplucie mi w twarz. Smutne jest że ludzie którzy promują jakieś wartości po jakimś czasie swoim zachowaniem tym wartościom zaprzeczają. Bardzo bardzo przykro mi się patrzy na kierunek jaki obrał Kamil.
Monika Laskowska
Monika Laskowska 10 dni temu
Dobra piosenka i fajna
Baltazar
Baltazar 10 dni temu
Matheo jak zajebiscie poleciał
Lord Bambler
Lord Bambler 10 dni temu
Jak tam Kamil na koncercie w Czersku u nas w mieście
Martin Van Knuren
Martin Van Knuren 10 dni temu
Wczoraj i dzis dobry numer zapowiada sie hit
Sylwia Turczynowicz
Sylwia Turczynowicz 10 dni temu
Refren 😍😍
DaVe
DaVe 10 dni temu
To ta pustynia co se REZI na niej spał
Darek Pozdrawiam
Darek Pozdrawiam 11 dni temu
Pozdrawiam z Czerska!
Jessica Grzybowska
Jessica Grzybowska 11 dni temu
Uwielbiam twoja muzykę 🤤😍
Wioletta Kaczor
Wioletta Kaczor 11 dni temu
Czekam na ten utwór na tidalu!
Konrad Bojanowski
Konrad Bojanowski 11 dni temu
props
Mateusz Kęska
Mateusz Kęska 11 dni temu
Super Kamil. Nigdy nie spadasz z piedestału Super tekst + Super muzyka + Super teledysk😎
Michał Tepel
Michał Tepel 11 dni temu
Kamil gdzie masz dredy???
Kuba Barankiewicz
Kuba Barankiewicz 11 dni temu
Co to ma być?
Dj Max Leszno
Dj Max Leszno 11 dni temu
Mega sztos!
MRkapio1908
MRkapio1908 11 dni temu
Szkoda że prawdziwy kamil Bednarek został gdzieś na płycie oddycham :(
Kuba Barankiewicz
Kuba Barankiewicz 7 dni temu
Otóż to.
Natalia Sokolowska
Natalia Sokolowska 11 dni temu
Super ❤️😘😘😘😘🔥🔥🔥
Ewa Mazurkiewicz
Ewa Mazurkiewicz 11 dni temu
Abra... Kadabra...! ;)
Pati Stream
Pati Stream 11 dni temu
w tym całym pędzie stać nas na więcej ;) super przesłanie ;)
Martin Van Knuren
Martin Van Knuren 11 dni temu
Kamil nie zamykaj sie tylko w jednym stylu fajnie ze sie rozwija twoja kariera czekam na kolejny dobry numer z dj
Martin Van Knuren
Martin Van Knuren 11 dni temu
Brawo Kamil poszles ze swiatem do przodu nie staneles w miejscu muzyka kozak tekst ciekawy aby tak dalej widac w tym tunelu 21 wiek brawo
paweł szabłowiński
paweł szabłowiński 11 dni temu
Świetne, muzyka i teledysk, Kamil widać rozwija sie idzie do przodu 👍
Marta Janiak
Marta Janiak 11 dni temu
instagram.com/eko_straz/
Kuba Kucharski
Kuba Kucharski 11 dni temu
Świetny! Rewelacja!
ola trznadel
ola trznadel 12 dni temu
tekst : zawsze szybko goić rany i nie martwić sie o byt nigdy nie czuć sie przegranym za zwycięstwo zdrowie pić wokół siebie tych wybranych tych prawdziwych tylko mieć tym co sieją zawsze zamęt krzyknij głośno: heheheh dobry nastrój - chcę go mieć złe emocje, o nie nie nie! myślę pozytywnie dlatego szukam rozwiązań, nie szukam problemów korzystam z życia, bawię sie karma rozlicza - dobrze wiem w dzisiejszych czasach najgorsze to zabić w sobie dzieciaka wiec weź ją ode mnie jeśli czujesz ze stres odbiera ci do życia chęć czystą energię bo móc walczyć potrzebujesz jej! w tym całym syfie plastikowej ludzkiej grze wszystkim zasadą wbrew stać nas na więcej ciebie i mnie stać nas na więcej ciebie i mnie weź ją ode mnie poczuj jej rytm w zamian nie oczekuję nic czystą energię ona uwalani każda dobrą myśl weź ją ode mnie jeśli czujesz ze stres odbiera ci do życia chęć czystą energię bo móc walczyć potrzebujesz jej! powiedz ta chwila jest piękna nieodkryta jak ciemna materia jeszcze ze wszystkich stron uderza do ciebie … taki będę dziś wyluzowany jak drużyna G co by nie było walczę do końca ciesząc sie chwilą co by nie było ciesząc sie chwilą w tym całym syfie plastikowej ludzkiej grze wszystkim zasadą wbrew stać nas na więcej ciebie i mnie stać nas na więcej ciebie i mnie w tym całym pędzie wciąż możemy więcej
Polka Polska
Polka Polska 12 dni temu
W tym samym syfie plastikowym. Dokładnie. Piosenka w punkt. A Kamil zyskał nowy image- z fryzurą.
What if You Swallowed the Most Venomous Snake Ever?
1:41
The Butter Burger (Juiciest Burger Ever!) | SAM THE COOKING GUY 4K
14:16
Luke Bryan - Knockin' Boots (Official Music Video)
3:27
LukeBryanVEVO
wyświetleń 2 278 689
DAY6 "Time of Our Life(한 페이지가 될 수 있게)" M/V
3:28
Goodbyes
2:56
Post Malone - Topic
wyświetleń 1 820 188
Fat Joe, Dre, Lil Wayne - Pullin (Official Video)
2:41
Adam Calhoun - Clean Money (Official Music Video)
2:57
PVRIS - Death of Me (Official Music Video)
3:31