Kali x Magiera - Front (cuty DJ Flip)

  wy艣wietle艅 1,893,353

KaliGanjaMafia

KaliGanjaMafia

9 dni temu

馃帶 soundline.biz/KaliMagieraChudychlopakAlbum
馃挵 ZAM脫W ALBUM: ganjamafiashop.com/42-muzyka
Z okazji oficjalnej sklepowej premiery albumu Kali x Magiera - Chudy Ch艂opak , Ganja Mafia Label ma zaszczyt przedstawi膰 czwarty wideoklip do utworu 鈥濬ront.
Szczere, rozliczaj膮ce dawane 偶ycie wersy Kaliego i rasowy, bujaj膮cy g艂ow膮 bit Magiery to esencja rapu nawi膮zuj膮cego do najlepszych lat z艂otej ery. Teledysk wyprodukowa艂 sensi&.
Produkcja teledysku: sensi& | facebook.com/sensi.fillyoureyes
Scenariusz i re偶yseria: Marcin "Kali" Gutkowski
Zdj臋cia: Pawe艂 Po藕dzik, Artur Wojciechowski
Monta偶: Pawe艂 Po藕dzik
Dron: Artur Wojciechowski

Album dost臋pny na empik.com i w serwisach z muzyk膮 cyfrow膮:
soundline.biz/KaliMagieraChudychlopakAlbum
Spotify open.spotify.com/album/6LGgQKwnbejfKR0jvQA6mL?si=51KKGMjDQHSVl9gRs-4yhg
iTunes music.apple.com/pl/album/chudy-ch%C5%82opak/1466064905?l=pl&ls=1&app=itunes
Apple Music music.apple.com/pl/album/chudy-ch%C5%82opak/1466064905?l=pl
Tidal listen.tidal.com/album/110302354
Wimp play.wimpmusic.com/album/110302354
Amazon music.amazon.com/albums/B07SPSN2G7?tab=CATALOG&ref=dm_wcp_albm_link_pr_s
Deezer www.deezer.com/pl/album/98647722
Google Play play.google.com/store/music/album/Kali_Chudy_ch%C5%82opak?id=Bbazwt7yz4zy5a5bboab3dirify
Empik.com www.empik.com/chudy-chlopak,p1228236639,ebooki-i-mp3-p
Plus Music plusmusic.pl/album/3977096/chudy-chlopak
PlayTheMusic www.playthemusic.pl/mp3/album.html?albumId=288297&artistId=912884&t=Kali+Magiera%2BChudy+ch%C5%82opak
Muzyka T-Mobile www.muzyka.t-mobile.pl/main/album.htm?albumId=623558
PLwomen Music music.plwomen.net/wlist-OLAK5uy_mytbZ5XVuj0gJOLTVHA38fKjwItoGtu_U
B膮d藕 na bie偶膮co, subskrybuj kana艂 PLwomen: bit.ly/GanjaMafiaYT
#Kali #Magiera #ChudyCh艂opak

KaliMagieraChudyCh艂opakKali Ganja Mafia

Komentarze
KaliGanjaMafia
KaliGanjaMafia 9 dni temu
ZAM脫W ALBUM: ganjamafiashop.com/42-muzyka
KuBIx
KuBIx 15 godzin temu
Kurwa kali, album ju偶 zam贸wiony
#Domciok#
#Domciok# 3 dni temu
Ja se kupie w Empik
Dawid Siemaszko
Dawid Siemaszko 4 dni temu
Zam贸wiony ponad miesiac temu :D
Karol Ko艂odziej
Karol Ko艂odziej 5 dni temu
brawo numer #3 karty na czasie
Karol Ko艂odziej
Karol Ko艂odziej 5 dni temu
kurwaa elo kali zajebista muza
tomek urbanowicz
tomek urbanowicz 11 minut temu
Kali zajebista muz臋 robisz
Zbieram na srebny przycisk bez film贸w
Zbieram na srebny przycisk bez film贸w Godzin臋 temu
Kto s艂ucha spizgany?馃槑
Paula Kotygin
Paula Kotygin 2 godzin temu
馃グ馃槏馃槏
Buchaja Tv
Buchaja Tv 2 godzin temu
Kali rozpierdol cos z tpsem
Mehh
Mehh 3 godzin temu
props Kali
.
. 3 godzin temu
fajne ale czemu takie kr贸tkie? nie mo偶na by艂o nawin膮膰 jeszcze raz refrenu?
Mathew Forester
Mathew Forester 13 godzin temu
Kali . Spoko jeste艣.
pepit 5
pepit 5 14 godzin temu
R臋ka cienka, lamusom p臋ka szcz臋ka! 5
Morti Ex.
Morti Ex. 15 godzin temu
Dojebane perfekcyjnie! Z fartem! ;)
Neoslav
Neoslav 15 godzin temu
i Wlasnie temu powstal Rap!!!!
Awuwu
Awuwu 16 godzin temu
zerkam na zegarek i si臋 modle by psy nie wywa偶y艂y drzwi... jakie to moje ;//////////
Donnie Darko
Donnie Darko 16 godzin temu
taaaaaa hahahahahahhaahhahahahaha
MK
MK 18 godzin temu
Chudy ch艂opak!
Mateusz 'Stary' Kowalczyk
Mateusz 'Stary' Kowalczyk 18 godzin temu
艣wietny refren
Andrzej Z
Andrzej Z 19 godzin temu
Ja pierdole czy tylko ja mam psy na plecach pozdrawiam ze 艢winouj艣cia
Sebastian Bilard
Sebastian Bilard 20 godzin temu
Ty cwelu masz miliony a nahrywasz o biedzie bo co to jest modne? Ludzie otw贸rzcie oczy
KhaliFF4
KhaliFF4 17 godzin temu
tyle 偶e p艂yta nazywa si臋 ,,Chudy Ch艂opak'' a nie Bogaty Ch艂opak to jest o tym jak jeszcze by艂 biedny,krad艂 itp.
RWoron
RWoron 21 godzin臋 temu
kali ty plebsie.. jedna plyta o rodzinie, druga o czakrach, trzecia o hajsie, czwarta o policji.. ty patolu, to sie jakos malo kupy trzyma.. chyba ze gowna.. jeb.any pozer
laurusiaa 03
laurusiaa 03 21 godzin臋 temu
Klasycznie, rozdupcyl system
koncpa Ochocki
koncpa Ochocki 22 godzin temu
lubie w dupe
koncpa Ochocki
koncpa Ochocki 22 godzin temu
lubie w dupe
koncpa Ochocki
koncpa Ochocki 22 godzin temu
lubie w dupe
koncpa Ochocki
koncpa Ochocki 22 godzin temu
lubie w dupe
Gro Sik
Gro Sik Dzie艅 temu
Te kukurydze wygl膮daj膮 bosko ! Nie wiedzia艂em 偶e wychowa艂em si臋 na Nowo Jorskich przedmie艣ciach :D
Adrian Be
Adrian Be Dzie艅 temu
Widz臋 brak szacunku do wysiadaj膮cych dziewczyn z tramwaju :) najpierw si臋 wychodzi potem wchodzi drogi Panie ;) za nute 10/10
Jonek Szczecin
Jonek Szczecin Dzie艅 temu
Kali si臋 wypali艂
Emiliaa_x
Emiliaa_x Dzie艅 temu
SZTOOOOOS
Ja艣 Zygnerski
Ja艣 Zygnerski Dzie艅 temu
Kali to by艂 zawini臋ty otwur
Alojzy Bynajmniej
Alojzy Bynajmniej Dzie艅 temu
0:32 dopiero po 20 gwa艂cie tej nuty zauwa偶y艂em 偶e tu juma ja jebe..
Olek Dziewa
Olek Dziewa Dzie艅 temu
Serce bije szybciej...
No i Fajnie XD
No i Fajnie XD Dzie艅 temu
Stary dobry rap.. Majstersztyk!
jurek jurek
jurek jurek Dzie艅 temu
艢wietna p艂yta. Dzi臋kuj臋 Marcin
Ewelina Lis
Ewelina Lis Dzie艅 temu
Yrexx
Yrexx Dzie艅 temu
#tematdlauwagi polski raper okrad艂 babci臋
Raxez
Raxez Dzie艅 temu
Kali s艂ysza艂em, ze na dzieli pozwalniali sprzataczki bo zamiatasz regularnie ;) nuta rozpierdala xD
fajny Go艣膰
fajny Go艣膰 Dzie艅 temu
Katowice - Tysi膮clecie
Karol D膮browski
Karol D膮browski Dzie艅 temu
Kali zawsze b臋dzie mistszem!
Krystyna Domaga艂a
Krystyna Domaga艂a Dzie艅 temu
cho膰 mam 13 lat to znam osobi艣cie Kaliego (Marcina Gutkowskuego ) uwielbiam twoje rapy 鉂も潳鉂
Dawid Kotlrek
Dawid Kotlrek Dzie艅 temu
馃嚨馃嚤馃嚨馃嚤馃嚨馃嚤馃憤pozdrawiam
MEDUSSKA
MEDUSSKA Dzie艅 temu
鉂わ笍
borricua
borricua Dzie艅 temu
Kliknelam tylko dla Katowic z miniaturki 馃枛
ikw4000. pv
ikw4000. pv 2 dni temu
Obudzi艂em si臋 nad ranem, kiedy miasto jeszcze 艣pi zn贸w ucieka艂em, zn贸w pucha mi si臋 艣ni pale niedopa艂ek i zapuszczam nowy bit zerkam na zegarek i si臋 modl臋 by psy nie wywa偶y艂y drzwi Nie mam czasu na 艂zy nie mam czasu na sen zimny jak skurwysyn , kradn臋 by mie膰 na chleb babcia chyba wie, widz臋 to przed wyj艣ciem w jej oczach po tak cienkim lodzie st膮pa ten chudy ch艂opak ci膮gle 偶yje na opak i sznupie kieszeniach mam szacunek na blokach i wpierdol na komendach 7 lat w wyrokach, czekam na to co nadejdzie p贸ki co 艂apie si贸demk臋 , bior臋 co mi wpadnie w r臋ce wchodz臋 do bramy, na podw贸rku leci brat chowa艂 艂upy do kiermany, i odpulam w kanal zagaduje jaki艣 typ, m贸wi ze szanuje, fan a ja my艣l臋 czemu id膮 za kim艣, kto nie wie gdzie idzie sam Kiedy zn贸w nie ma co w艂o偶y膰 do gara ja utrzyma膰 si臋 staram 偶o艂nierz ulicznego frontu nie pytaj czemu zn贸w to odpalam bo na co dzie艅 widz臋 tylko prawdziwego 偶ycia kontur si臋 staram, si臋 staram uciec st膮d, jak najdalej spierdala膰 si臋 staram, si臋 staram ale i tak nie ominie mnie kara P艂on膮 za mn膮 mosty, p艂onie kolejny skr臋t wioz臋 si臋 w bluzie Lacosty czerwonej jak krew licz臋 cash, zn贸w wydaje brudny cash 偶yj臋 chwil膮 jak kot 9 偶y膰, kilka zabra艂 Babilon wiesz jak jest, ja nie kl臋kam, Kali - ulicy b臋kart r臋ka cienka, lamusom p臋ka szcz臋ka, we藕 nie k艂am bo jeste艣my jak dwa bieguny, nawet jak p贸jd臋 do piek艂a nie wyzb臋d臋 si臋 dumy schodz臋 z jumy zarobiony, pe艂en kozak 艣migam po jarunek ziomek, jaki prozak? p艂ynie koka w nozdrzach, z艂y jak Cosanostra pierdol臋 kontrakt, ja bior臋 bezszelestnie to co los da na bazie zn贸w odpalam skr臋ta i pc-ta, pisz臋 sp贸jrz na te twarze, korzenie swoje pami臋tam czasami nie dowierzam sk膮d mia艂em na to si艂臋 dzi臋ki Bogu 偶e prze偶y艂em Kiedy zn贸w nie ma co w艂o偶y膰 do gara ja utrzyma膰 si臋 staram 偶o艂nierz ulicznego frontu nie pytaj czemu zn贸w to odpalam bo na co dzie艅 widz臋 tylko prawdziwego 偶ycia kontur si臋 staram, si臋 staram uciec st膮d, jak najdalej spierdala膰 si臋 staram, si臋 staram ale i tak nie ominie mnie kara
Bunny hop
Bunny hop 2 dni temu
Przypominaj膮 mi si臋 rapy z przed 10 lat
RooX
RooX 2 dni temu
bit rozjeba艂
Jakub Soltysik
Jakub Soltysik 2 dni temu
Katowice :D moje miasto
Draptor
Draptor 2 dni temu
11/10
Kumple TV
Kumple TV 2 dni temu
Ej kali urodzi艂e艣 si臋 tego samego dnia i miesi膮ca co ja
Gosia Andrzejewska
Gosia Andrzejewska 2 dni temu
Kto z osiedla Tysi膮clecia? :)
Kazik 艢wiR
Kazik 艢wiR 2 dni temu
Kiedy艣 tak pe艂nia wylecia艂a na wakacje 50 na 50
Damian Pasierb
Damian Pasierb 2 dni temu
Poleciale艣
Kuba Kubiak
Kuba Kubiak 2 dni temu
Jebac ci臋 艣mieci bedoes ju偶 ci臋 wyja艣ni艂!!!!!
Ixon
Ixon 2 dni temu
Bo偶e co XDD
Emileq
Emileq 2 dni temu
XDDDDDD pal gume
Jandzin Official
Jandzin Official 2 dni temu
Za cuty z I got love. Do偶ywotni props!! A kawa艂ek majstersztyk. Zreszt膮 jak ka偶dy od Ciebie. 馃槈
PELE HD
PELE HD 2 dni temu
Najwi臋kszy poeta XXI wieku 鉂わ笍
艁ukasz Korzanowski
艁ukasz Korzanowski 2 dni temu
Kali kot ma 7 偶y膰 pozdro 馃憣
Gamer Polska
Gamer Polska 2 dni temu
艢wietna, po prostu genialna
b4rtekkk
b4rtekkk 2 dni temu
Kali rozjeba艂e艣!! :D
Monika P
Monika P 2 dni temu
Bit refrenu przypomina mi inny polski rap, tylko nie wiem z jaka :( mo偶e cos komu tez 艣wita?
My Name Is Zelgius
My Name Is Zelgius 2 dni temu
Hmmm. W艂a艣nie sprawdzam jaka muzyka z kategorii Gry Video pasowa艂aby idealnie. Tak naprawd臋 to podziwiam tw贸rczo艣c Kaliego i nabieram coraz bardziej do ciebie szacunku. Wcze艣niej nie s艂ucha艂em rapu ale kiedy m贸j ziomek pu艣ci艂 piosenki Kaliego i innych raperowc贸w i w艂a艣nie ten cz艂owiek kt贸ry to rapuje w tym momencie zas艂uguje na Suba i dzwoneczek i jeszcze Like. I nie nie nie! Nie jestem jurorem. Pisz臋 o tym co my艣l臋. Pozdrawiam ;)
the rake
the rake 2 dni temu
Pozdro katowice
Kapix PL
Kapix PL 2 dni temu
Kali kradnie by mie膰 na chleb maj膮c tysi膮ce na koncie
Kapix PL
Kapix PL 2 dni temu
@bad content ok
bad content
bad content 2 dni temu
Wypierdalaj prosze
szymon k
szymon k 2 dni temu
Kto wybra艂 艂apk臋 w du艂 po seba was wypierdala膰
AlanoX
AlanoX 2 dni temu
Komu kali przypomina Magika?
Oskar Gorlikowski
Oskar Gorlikowski 2 dni temu
Chudy Ch艂opak to najlepsza p艂yta jak膮 s艂ucham. kali naprawd臋 wykona艂 dobr膮 robot臋
Sander
Sander 2 dni temu
Ooo tysi膮clecie
Filo Official
Filo Official 2 dni temu
Magiera odjebal bit na lata. Klasyk jak nic za 5 lat te偶 tu wr贸c臋. 鉁岋笍 szacun za muzyk臋. 2 pac by nie pogardzi艂 takim bitem. A偶 chce si臋 pisa膰 pod te melodi臋. Kali w topie p艂yt roku.
Maks Cebula
Maks Cebula 2 dni temu
Tylko po co komu ta kokaina? 馃檨
Janusz Pasza
Janusz Pasza 3 dni temu
Chudy ch艂opak na g艂o艣nikach!!!
Tomek Kuxon
Tomek Kuxon 3 dni temu
Kawa艂ek wypierdala z but贸w! Kozak. Dzi臋ki Kali!
Brajan Mirga
Brajan Mirga 3 dni temu
Kurwa kali leci klip za klipem zajebi艣cie mordo
Qristian Gurbaa
Qristian Gurbaa 3 dni temu
Miasto z teledysku podobne do tego z ,,na dzielni"
Psychodelic
Psychodelic 3 dni temu
Tym refrenem do mnie trafi艂e艣. Nic wi臋cej nie trzeba pisa膰. Kupi臋 na pewno. 5 i oby tak dalej.
Konrad Konrad
Konrad Konrad 3 dni temu
Dzi臋ki Bogu, ze prze偶y艂e艣!
kondziu_koniu
kondziu_koniu 3 dni temu
Ambitny reften 馃槒
Vito Corleone
Vito Corleone 3 dni temu
Co to za miasto? Zajebi艣cie te budynki wygl膮daj膮
serem93
serem93 3 dni temu
..si臋 lata艂o troch臋 po mie艣cie.. :) Kali kr贸l rapu powtarzam to przy okazji ka偶dego kawa艂ka/p艂yty itd. "zagaduje jaki艣 typ. m贸wi 偶e szanuje, fan a ja my艣l臋 czemu id膮 za kim艣, kto nie wie gdzie idzie sam.."
Adrian Bedkowski
Adrian Bedkowski 3 dni temu
Kot ma 7 czy 9 偶y膰?
Marcin Sieracki
Marcin Sieracki 3 dni temu
Marcinie wielu raper贸w moim zdaniem po 3-4 plytach sie wypala poprostu nie ma o czym nawijac i nawija niby o czym艣 ale tak naprawd臋 to nie ma w tym jakiego艣 g艂臋bszego przekazu... tym czasem ty Kali wznosisz sie i wznosisz rozpierdalajac scene polskiego rapu na 艂opatki twoja kazda plyta ma sens jest dog艂臋bna poprostu trafia do ka偶dego ktory Ci臋 slucha . Ten kto s艂ucha ten rozumie reszta zgubi艂a sie w t艂umie .. popatrz stoj膮 jak te s艂upy 偶al im sciska kurwa teraz te porozpr贸wane dupy wszystko od s艂uchania Kali twojej zajebistej nuty ... to odemnie kr贸tki wersik by艂em jestem zawsze b臋d臋 twoim fanem nie odejde hejty OG艁ASZAJ膭 MEJDEJ.
TheFiredesign
TheFiredesign 3 dni temu
Raperowi jak ukradn膮 co艣 , to leci z p艂aczem do tych "ps贸w" 偶eby mu pomogli. 艢miech na sali.
Od 0 do 100k subow - czyli YOUTUBE CHALLENGE!!!
Od 0 do 100k subow - czyli YOUTUBE CHALLENGE!!! 3 dni temu
To jest to !!! Kali come back!! 馃榿馃槼
PikPikHaHa
PikPikHaHa 3 dni temu
Mog艂o by膰 lepiej bo wko艅cu to kali ale i tak KOZACZEK :)
AdrianPL
AdrianPL 3 dni temu
rozjeba艂 znowu xd
袛邪胁懈写 袣邪褑
袛邪胁懈写 袣邪褑 3 dni temu
2;19 music pliz
Pierwszy Lepszy
Pierwszy Lepszy 3 dni temu
Ops ops ...
Maciek Rosiak
Maciek Rosiak 3 dni temu
1:59 i ten typ na balkonie xddd
Lava Hound
Lava Hound Dzie艅 temu
XD
ficeqq
ficeqq 3 dni temu
jakbym s艂ucha艂 e-dubble
Cyprian Bry艂a
Cyprian Bry艂a 3 dni temu
Najlepsza nuta z p艂yty 鉂ゐ煈
Mateusz
Mateusz 3 dni temu
Katuje od rana do nocy i nie moge wyj艣膰 z podziwu co zrobi艂 馃榿
Marek Karpik
Marek Karpik 3 dni temu
Czujesz cz艂owieku pierdolic wszystko i wszystkich! Od Boga po lucyfera! Ca艂y ja! Z fartem ziom.
Patryk Dylewski
Patryk Dylewski 3 dni temu
Auuuuuu wariaty tiw Adam Deko
Kacper PL
Kacper PL 3 dni temu
Kali rozwali艂 typowy rap dres贸w
Karpinczyk xd
Karpinczyk xd 3 dni temu
Kurwa.
Pok ORA
Pok ORA 3 dni temu
Refren kozak, Pozdro Kali mordo!
skroolop
skroolop 3 dni temu
To fajne hashashins
Jasiu Grabiec
Jasiu Grabiec 3 dni temu
Sztosss馃憤馃憤馃憤
Dawid
Dawid 3 dni temu
Kiedy艣 tu wr贸c臋...
insta gparadiseg
insta gparadiseg 3 dni temu
Sztosss !
Tomasz Kud艂acz
Tomasz Kud艂acz 3 dni temu
Witam Wszystkich :) Super s艂uchawki - idealne na prezent lub dla siebie na codzie艅. Najtaniej na Allegro. allegro.pl/oferta/sluchawki-bezprzewodowe-bluetooth-tws-i9s-iphone-8126314417
MX5 93
MX5 93 3 dni temu
Przyda艂aby si臋 jeszcze jedna zwrota! CO ZA KOT!
Tectologic
Tectologic 3 dni temu
Za d艂ugie. Dawaj 1:30
Martin Stanislawski
Martin Stanislawski 3 dni temu
Najlepszy. Trzyma form臋. Pozdro z DE
Mario Mario
Mario Mario 3 dni temu
Jest mistrz!!! :)
Kali x Magiera - Blok D (cuty DJ Flip)
03:11
KaliGanjaMafia
wy艣wietle艅 381 000
Lipa ft. Szpaku - IJO IJO (Official Video)
03:50
BORCREW OFFICIAL
wy艣wietle艅 3 700 000
Marmite Pizza Taste Test
11:09
Good Mythical MORE
wy艣wietle艅 488 806
The Stranger Things Cast Teaches Jimmy the "Chicken Noodle Soup" Song
7:31
The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
wy艣wietle艅 2 846 932
Progressive Psytrance Mix - Rockstar
47:42
DJ NightStar Official
wy艣wietle艅 479 000
Jano Polska Wersja- Trudna Gra (Prod. PSR)
02:26
Polska Wersja
wy艣wietle艅 328 000
Kali x Magiera - Hamlet
03:50
KaliGanjaMafia
wy艣wietle艅 2 100 000
ERO KOSI - Nie mam czasu (street video) #BLACKBOOK
03:55
TPS - Ciemn膮 dolin膮 feat. Nizio艂 prod. Flame
02:35
SABATON - Bismarck (Official Music Video)
06:10
Sabaton
wy艣wietle艅 8 200 000
Ali Gatie - It's You (Official Lyrics Video)
3:35
Ali Gatie
wy艣wietle艅 1 707 736
Brantley Gilbert - Man That Hung The Moon (Audio)
3:36
BrantleyGilbertVEVO
wy艣wietle艅 270 094
LAY 'Honey (鍜屼綘)' MV
4:10
LAY
wy艣wietle艅 1 781 080
You Need To Calm Down
2:52
Various Artists - Topic
wy艣wietle艅 111 990
Taylor Swift - You Need To Calm Down (Lyric Video)
2:58
TaylorSwiftVEVO
wy艣wietle艅 10 531 888
Luke Combs - Even Though I'm Leaving (Audio)
3:47
LukeCombsVEVO
wy艣wietle艅 1 422 363
Yella Beezy - "Rich MF" (Official Music Video)
2:34
Yella Beezy
wy艣wietle艅 342 824
Carrie Underwood - Southbound (Official Music Video)
3:31
carrieunderwoodVEVO
wy艣wietle艅 1 059 616
Ambjaay - Uno (Official Video)
2:09
AmbjaayVEVO
wy艣wietle艅 5 340 910
Bounce Back
2:41
Little Mix - Topic
wy艣wietle艅 381 676