jakbyniepaczec

jakbyniepaczec

13 dni temu

Śladami Gry o Tron - Hiszpania: plwomen.net/id/wideo-DPREcHKdSic.html
Śladami Gry o Tron - Chorwacja: plwomen.net/id/wideo-uwH56yO3vo4.html
Daj suba: plwomen.net/wname-jakbyniepaczec
Instagram: instagram.com/jakbyniepaczec
Kaja na Twitterze: twitter.com/Kaja_JNP
Patronite: patronite.pl/jakbyniepaczec
#graotron #gots8 #got

Komentarze
jakbyniepaczec
jakbyniepaczec 13 dni temu
Tak, wiemy, że Arya żyje :) Zanim obejrzeliśmy zwiastun finału zdążyliśmy już nagrać odcinek, stąd brak wiedzy, że pojawia się w zapowiedzi. Zależało nam na czasie, zdarza się :)
Czarna Polewka
Czarna Polewka 6 dni temu
TEN BIAŁY KOŃ BYŁ KONIEM DOWÓDCY ZŁOTEJ KOMPANI A NIE JAKĄŚ CHRZEŚCIJAŃSKĄ SYMBOLIKĄ!!!!!!
Jacek Kochanowski
Jacek Kochanowski 9 dni temu
Lewackie poglądy wyciekają z Pani z każdej dziury. Przekre.
Lambo Tador
Lambo Tador 9 dni temu
www.reddit.com/r/freefolk/comments/bpe7sc/verified_leak_episode_06_details/ UWAGA SPOJLER FINAŁOWEGO ODCINKA....TEN KOLEŚ NA REDDICIE NIE POMYLIŁ SIE TEŻ CO DO 5ODCINKA
Tomasz Liske
Tomasz Liske 10 dni temu
Patrycja Wójcik Tak, tak, tak.
Tomasz Liske
Tomasz Liske 10 dni temu
Kosik Możliwe... ciągle przypatruję się Branowi i przeczuwam że w finale zaskoczy jeszcze wszystkich (prawie wszystkich).
Agnieszka K
Agnieszka K 4 dni temu
Dobrze prawisz, nie ma nic gorszego niż nielogiczny scenariusz i to taaakiego serialu.
Dominika Szubarga
Dominika Szubarga 4 dni temu
Kto to kaiben?
Dominika Szubarga
Dominika Szubarga 5 dni temu
Skąd się wzieli dotrakowie? Myślałam że zgineli na początku 3 odc
Odyseusz
Odyseusz 5 dni temu
Cersei była w ciąży, więc nie wypadało jej zabijać tak po prostu, zwłaszcza z rąk Jaimego, który był ojcem jej dziecka. Jaimi chciał unieszkodliwić Cersei, a nie zamordować. Cersei chciała śmierci Jaimiego z powodów politycznych a nie prywatnych, broniąc swojej pozycji. Śmieć w gruzach miasta którego nie chciała oddać, jest wymowna. Cersei rozłożyła miny napalmowe, które zostały przyćmione zniszczeniami jakich dokonała Danka. Danka jest postacią dość konsekwentną, wpisuje się w hasło "rewolucja pożera własne dzieci". Danka uważała że jej podani powinni ją poprzeć z od razu, gdy tylko się pojawi.
Aleksandra Peterwas
Aleksandra Peterwas 5 dni temu
Clarke płakała, jak scenariusz czytała
MarheFcia
MarheFcia 6 dni temu
Jest po premierze 6 odcinka, ręce mi opadły. Liczę jak zawsze na szczerą opinię bez zbędnego głaskania scenarzystów. Głos na nakręcenie innego zakończenia oczywiście już oddałam :)
AntyPodryw
AntyPodryw 6 dni temu
To niezły przedostatni odcinek:D
Mariusz C
Mariusz C 6 dni temu
Dużo plus za wątek Daenerys. Hitlera też kochali..
Marxel. kk
Marxel. kk 6 dni temu
Jest 12.52 20 maja po premierze finału. A ja po tym wszystkim wciąż i jak na szpilkach czekam na omówienie finału od jakbyniepaczeć. Po tym finale I need it even most than final episode :D
Czarna Polewka
Czarna Polewka 6 dni temu
BIAŁY KOŃ BYŁ KONIEM DOWÓDCY ZŁOTEJ KOMPANI !!!!!!!! ZOBACZCIE SOBIE
Wazzup PL
Wazzup PL 6 dni temu
Wrzucajcie prędko analizę finałowego odcinka, bo świetnie się ciebie słucha.
emigrator
emigrator 7 dni temu
Sezon 8 w moim mniemaniu jest najnudniejszy ze wszystkich. Troche tak smutno.... :/
emigrator
emigrator 7 dni temu
+zizijazzie48 ja nie czekam. Oczywiście obejrzę ostatni odcinek. Ale jeśli będzie taki jak ostatnie to będzie zmarnowany potencjał. Takie mam zdanie.
zizijazzie48
zizijazzie48 7 dni temu
Najnudniejszy ?? Tutaj aż kotłuje się od zaskakujących wydarzeń, jedno zaskoczenie za drugim co potęguje pytanie - co dalej? i oczekiwanie na następny odcinek 🙂
S P
S P 7 dni temu
myślę że Aria zabije dankę.
zizijazzie48
zizijazzie48 7 dni temu
Nie ma szans... 😉
Araccan
Araccan 7 dni temu
Jak zepsuć każdego bohatera w 1 sezon challenge.
Anna Kowalska
Anna Kowalska 7 dni temu
Wątek z Deneris nie jest zepsuty. Pokazano jej prawdziwa naturę, w końcu jest córką swojego ojca. Moze i była empatyczna I chciała być dobrym królem ale śmierć jej bliskich wtzwalila jej prawdziwa nature I popłynela jak ojciec i brat. Teraz będzie walka aby ją nie dopuścić do tronu. Królem będzie ostatni Lanyster.
Daniel Kolasa
Daniel Kolasa 7 dni temu
Prawda jest taka, że jakby John puknął Danke to miasto by ocalało ;)
zizijazzie48
zizijazzie48 7 dni temu
I tak i nie 😏
paweł Ostoja
paweł Ostoja 7 dni temu
Odnosnie smokow. Smoki zostaly zabite z zaskoczenia. Dla mnie to nie ulega dyskusji. Smok ostatni. Jak i smoki wczesniej lecace do walki byly praktycznie nie do trafienia. Wiec jesli sie czepiac to tego co faktycznie jest "do czepiania". A czepianie sie smokow to juz czepianie sie na sile
DobryObywatelPatriota
DobryObywatelPatriota 7 dni temu
remake
tynanyt
tynanyt 7 dni temu
Cześć, mam pewne przemyślenia na temat finału GOT. W głowie ułożyła mi się pewna wersja, dajcie znać co o niej myślicie, bo ja nie mogę spać z przejęcia, co może w się wydarzyć. A więc... Fabuła będzie miała miejsce zaraz po bitwie i 9 miesięcy później. Najpierw Jon stwierdzi, że on się z Danką nie chce być, ani jej służyć bo jest szalona, a on jest prawdziwym Człowiekiem Północy i w gdzieś ma jej histerie. Poza tym nie chce „rządzić popiołami”, zabiera swoich ludzi i ucieka na Północ. Przed wyjazdem, rozmawia z Tyrionem, który zdaje sobie sprawę, że najmocniej na świecie kocha Sansę i chce ją poślubić, jednakże nie chce zdradzić Daenerys, która bardzo go potrzebuje. Prosi Jona, żeby przekazał Sansie jego propozycje małżeństwa. Daenerys Szalona Królowa Popiołów natomiast, czuje się fatalnie. W krótkm czasie dowiaduje się, ŻE JEST W CIĄŻY :O ( z Jonem oczywiście). Mimo, że po tysiąc razy mówiła, że nie może mieć dzieci, to jest wyjątek. Od tej pory skupia się tylko na dobru dziecka. Jon odrzucił Dankę, mimo to Tyrion wysyła wronę z wieściami o potomku. Sprawy nie mają się dla Królowej najlepiej. Arya Stark jest w gotowości do zabicia ostatnich zielonych oczu. 9 miesięcy później następuje rozwiązanie. Jednakże, nie ma wieści o Jonie i miejscu jego przebywania ( zapewne jest z Duchem i Tormundem). Daenerys rodzi!! W okolicznościach okołoporodowych umiera, lecz przed tym przekazuje władze Tyrionowi do czasu, aż córeczka nie ukończy odpowiedniego wieku do władania Seven Kingdoms. Następuje symboliczne pojednanie Danki z Khalem Drogo. Ochronę nad malutką, która jest w połowie Targaryenem i w połowie Starkiem będzie sprawował Tyrion Lannister. Do tego żeby odwrócić bieg historii Arya wyjdzie za Gendrego Baratheona i zlituje się nad małą, którą miała zabić. Na koniec Sansa z Tyrionem zasiądą na tronie z nadzieją na to, Azor Ahai jest pod ich skrzydłami ( a właściwie cały czas pod skrzydłami trójokiej wrony Brana xdd) Rumak, który przemierzy świat i będzie nim RZĄDZIĆ. Słońce wzejdzie na zachodzie i zajdzie na wschodzie. Historia Gry o Tron zmieni swój bieg i ukarze się jasna strona monety i nadzieja na przyszłość. Każdy w poprzednim świecie żył, bo nienawidził albo pragnął zemsty. To ich wszystkich trzymało przy życiu, a kiedy urodziło się dziecko pół Stark pół Targaryen, którym opiekuje się Lannister i Stark i najsilniejsi z rodu Baratheonów i oczywiście ma w zanadrzu najpotężniejszego smoka Drogona to wszystko nabiera głębszego dna, że wszyscy zginęli żeby narodziła się nowa nadzieja Westeros, mała smoczo/wilko/jelonko/lewko księżniczka i zjednoczyła wszystkie królestwa. A wszystko to opisał Sam w Cytadeli. Kurtyna w dół. The End.
Julia Gucia
Julia Gucia 7 dni temu
<3
Paweł Gulina
Paweł Gulina 7 dni temu
@jakbyniepaczec też jest u ciebie sporo dziur i brak konsekwencji, W omowieniu 3 odc 8 serii wspomniałaś coś takiego, że biedna Danka straciła swoich Dothaków, bo poszli jako pierwsi na armię nieumarłych. A tutaj nawet słowem nie pisnełaś, skad u licha tworcom serii znalaeźli się Dothakowie, a na dodatek pladrowali i gwałcili. WTF? i to powinnaś dodac dodać do tej listy wtf,,,
matiq5v
matiq5v 7 dni temu
100 teorii, żadna się nie sprawdza ale wszystko wiedzieliśmy wcześniej... To powinno być tak a to tak... Tylko czekać az każdy wyda swoja błyskotliwa inaczej książkę.
MrGilglamesh
MrGilglamesh 8 dni temu
John i Danka się zabiją a Tyrion okaże się bękartem Targaryenów i fiu XD
Punowy
Punowy 8 dni temu
Ja uważam że postać Deny została poprowadzona najlepiej jak mogli. Od 1 sezonu, od Robertha Baratheona mówiącego że "dziewczyna Targaryenów" musi umrzeć, po Neda Starka który mówił - "co jedna dziewczyna może zrobić za szkody?", po maestrów i 100 innych postaci którzy negowali i wątpili w jej złote serce. Samotny Targaryen to szaleniec, dla mnie wypas.
Doktor Michał
Doktor Michał 8 dni temu
Arya umarła ? Ja to tak zrozumiałem.
LadyAelix
LadyAelix 8 dni temu
Wątek Daenerys był genialny - cały serial starała się być dobra i kochana, wbrew swojej naturze, na północy jednak zderzyła się ze ścianą - ludzie jej nie lubili i nie okazywali szacunku, straciła bezsensownie smoka za murem, bo poszła ratować (!) innych bohaterów, potem zrobiła świetną robotę w wojnie z umarlakami, a po wygranej wszyscy gratulowali Aryi i.. Johnowi.. była scena, że wszyscy ludzie zebrali się wokół Johna, a ją mieli głęboko w dupie. Dalej poszli na KL i co? Straciła smoka, straciła swoją przyjaciółkę i mnóstwo wojska. W międzyczasie pojawiły się głosy, że nie zasługuje na tron, że John będzie lepszym władcą i jej najbliżsi ludzie - Tyrion i Varis zdradzili ją! Varys próbował ją wręcz zabić! No zwróć uwagę ile ona przeszła. W momencie walki w KL już nie wytrzymała - znowu odwaliła całą robotę KL się poddało, ale Daenerys już zdawał sobie sprawę, że nie ma sensu oszczędzać ludzi bo i tak jej nie zaakceptują, jako królowej, odezwał się gniew, zew krwi szalonego króla, jej ojca + nieokrzesana chęć zemsty na KL za śmierć jej przyjaciółki i smoka. Postanowiła wszystko zniszczyć i jednocześnie pokazać, że płynie w niej krew Targaryenów - moim zdaniem to było niesamowicie dobrze przemyślane, pokazało cały wachlarz emocji targający Daenerys, jej próby okiełznania swojego temperamentu i załatwienia wielu kwestii polubownie, aż to zewu krwi szalonego króla - dla mnie mega!
LadyAelix
LadyAelix 8 dni temu
Jamiego przebito mieczem, a i tak, bez problemu, przeszedł pół miasta do Cersei i prawie ją uratował :P
LadyAelix
LadyAelix 8 dni temu
Moim zdaniem Aria zabije Daenerys.
Maciej Affanasowicz
Maciej Affanasowicz 9 dni temu
P.S. Varys poprzez ptaszyne truł Danny!
Marta Jabłko
Marta Jabłko 6 dni temu
Nie truł, nie chciała jeść
Ewa Janus
Ewa Janus 9 dni temu
jeśli John nie pogłaszcze Ducha to spalę siedzibę HBO !!!
Powstaniec87
Powstaniec87 9 dni temu
Gra o Tron: omawiamy odcinek 5 sezonu 8. NA SZYBKO I BEZ ŻADNEGO ZASTANOWIENIA.
dorian elm
dorian elm 9 dni temu
Mnie najbardziej rozśmieszyło jak Sir Gregor wyciąga sobie najpierw miecz z boku a potem z głowy :D :D
MsIamLolly
MsIamLolly 9 dni temu
Czekaliśmy cały rok na to gówno. Jestem tak rozczarowana. =(
Paweł Margielewski
Paweł Margielewski 9 dni temu
Czy tylko ja myślę, że Arya zabije Daenerys za to co ta zrobiła z królewską przystanią? wg przepowiedni czerwonej kapłanki Arya ma zamknąć brązowe, niebieskie i zielone oczy. Brązowe oczy należały do Freya, niebieskie do Nocnego króla i zielone oczy ma Matka smoków. Dlatego myślę, że jej wątek jeszcze się nie skończył tylko będzie miała swoją kontynuację w ostatnim odcinku.
Arasadwa
Arasadwa 9 dni temu
Najgłupszą sceną była szarża piechoty na pokonane miasto, kompletnie nie istotny idiotyzm (zemsta) Szarego Robaka, skoro Deanerys i tak spaliła całe miasto. Co do samego spalenia zagranie tego jak się zdenerwowała, że tak łatwo wygrała, nic nie walcząc, że postanowiła pokazać kto tu rządzi, to akurat proste. Dodatkowo według mnie ten odcinek miał NAJLEPIEJ fotograficznie i scenariuszowo nakręconą scenę z całej serii tj. ucieczką Aryi przez miasto i ten koń w promieniach słońca. Lepszej sceny w całym serialu nie było.
Ewelina Krawczyk
Ewelina Krawczyk 9 dni temu
Mi sie najbardziej nie podoba to omówienie. Ostatni odcinek to nienawiść, chęć zemsty a takze miłość i uzaleznienie w czystej postaci. Każda decyzja ma sens, decyzje o spaleniu miasta na oczach Cercei, milosc do brata ktora jest ponad nienawiscia do siostry itp itd
GuldursTV
GuldursTV 9 dni temu
Jaimie był niezadowolony z seksu z Brienne
Kacper Falkner
Kacper Falkner 9 dni temu
Nie mogę zgodzić się co do skopania wątku Jaimiego. Jego przemiana dotyczyła osobowości, tego, że odnalazł honor i rycerską dumę, że stał się osobą, którą sam przestał gardzić, a nie uczuć do Cersei. Kochał ją i zawsze będzie, co nie zmieniło faktu, że stał się zupełnie innym człowiekiem 😉
Ewelina Sucharzewska
Ewelina Sucharzewska 9 dni temu
Ile trwa ostatni odcinek?
Nikodem Mirau
Nikodem Mirau 9 dni temu
Sir Davos na króla 🤣
Noverss X
Noverss X 9 dni temu
Moim zdaniem po prostu dostała depresji straciła 2 smoki, Missandei, Joraha, a jeszcze wcześniej Khala Drogo, dziecko oraz ser Baristana. Na koniec dobiła ją zdrada Varysa oraz odepchnięcie przez Jona. Został jej tylko Drogon i armia ale przed nimi nie może się otworzyć.
A B
A B 9 dni temu
Chodzi o to, że John zabije Denerys i to będzie szok dopiero ;)
Adam Lenarczyk
Adam Lenarczyk 9 dni temu
Jak kiedyś można było wkurzyć Jona? Nic nie wiesz, Jonie Snow! Jak teraz można wkurzyć Jona? Cześć Jon, co u cioci?
noname1591
noname1591 9 dni temu
MI się wydaje , że przemiana Jaimiego jest bardzo naturalna i ludzka , wiele rzeczy mialo na niego wpływ , miał swój konflikt wewnętrzny , rozumiał gdzie jest granica zła i dobra , bardzo próbował iść w tę dobrą stronę , ale finalnie , kiedy poczuł , że jedynej kobiety na której mu zależało może więcej nie zobaczyć, podjął irracjonalną , ale jakże ludzką decyzję , które dotyczą nas wszystkich i pojechał tam " where we belong together " . Dla mnie świetne zakończenie wątku jego postaci i do tego bardzo głębokie .Od zawsze kochał Cersei , a jednocześnie ją nienawidził , finalnie jego uczucie wygrało . Dziwne , że nikt tego nie dostrzega.
Tomasz Liske
Tomasz Liske 9 dni temu
noname1591 „Nothing else matters. Only us.” ... Dostrzega, dostrzega 🙂
Przemek Kow
Przemek Kow 9 dni temu
Nie chodzi o to, że chcę się promować, ale przyznaję, że o ile SZANUjĘ Pani zdanie, tak niniejszy tekst powstał m.in. dzięki Pani komentarzom w komentowanym filmiku. Nie mam nic złego na myśli, nie czepiam się, po prostu chcę dać przeciwwagę do Oceanu hejtu: pisanepopijaku.pl/szalenstwo-w-ktorym-jest-metoda-czyli-przed-finalowym-odcinkiem
GoTrial
GoTrial 10 dni temu
17:30-18:55 ; 19:07-19:53 Wątek Daenerys jest poprowadzony dobrze. To że ona stała się szalona można było się podświadomie spodziewać i to nie jest szokujące bo ona już niejednokrotnie takie zachowanie przejawiała, to nie jest żart i można się odnaleźć w tej sytuacji doskonale, bo po pierwsze zrobiła to w akcie zemsty za śmierć Missandei, po drugie kiedy miasto się poddało, było już po wszystkim, poddali się, ale po tym jak się poddali, należała się kara dla "plugawego", "bezbożnego" i niemoralnego ludu, który jest pod protektoratem niesprawiedliwej i żądnej śmierci Cersei, która właśnie zabiła Missandei (symbolicznie w kajdankach), smoka i której Ród przyczynił się do upadku Rodu Targaryenów w tymże mieście, w którym byli ci sami mieszkańcy, więc to całe zło zostało przelane na nich również i są jakby współwinni wszystkiego co złe i czego Daenerys nienawidzi, czyli niesprawiedliwości. Więc Daenerys postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i uczynić co trzeba, nauczyć ludzi pokory poprzez ukaranie w masakryczny sposób, bo to jedyna droga do spokoju. W końcu to żołnierz Lannisterów nie jaki Gregor Clegane zabił niewinne dzieci Rhaegara. Ona to wszystko czyniła z rozumem i świadomie, oczywiście nie musiała, ale czy wtedy ci ludzie nie powstaliby przeciwko niej? Za to że obaliła prawowitą (według nich) królową, która żyła całe życie w Westeros? Czy ci ludzie nie tworzyliby spisków przeciwko Daenerys? Obcej Królowej, która wychowywała się w Essos? Nieznająca zwyczajów panujących w Westeros, która przyprowadziła Nieskalanych eunuchów, rzeźnickich Dothraków i która jest potomkinią Szalonego Króla, który wyrządził i chciał wyrządzić tyle złego dla tego kraju? Jak myślisz? Ja myślę, że ona myślała na zapas i w sumie gdyby tak spojrzeć na tą sprawę to dobrze myślała i chyba stwierdzam, że ma rację. To ma sens. Wiem, zginęli niewinni według nas ludzie, ale według niej to oni byli złymi ludźmi i kierowała się uzasadnioną nienawiścią. Chciała pokazać, że tak się wszystko skończy jeśli się nie pokłonią, królowej, która została przez nich samych skrzywdzona, bo została wygnana ze swego kraju w którym się urodziła. W ten sposób ludzie na pewno nauczą się empatii, skruchy i pokory. Jeśli chodzi o przepowiednie to w 100% sprawdziły się w przypadku Cersei. Miała troje dzieci w złotych całunach. Tych troje dzieci umarło. Że będzie królową i że przyjdzie piękniejsza, która odbierze jej wszystko.
Young Adasiek
Young Adasiek 10 dni temu
chyba pierwszy raz muszę dać łapke w dół.. niestety ale mówisz głupoty w tym odcinku
NBP
NBP 10 dni temu
Yara popłynęła na żelazne wyspy, odbić żelazne wyspy, nie tyle "z rąk" co z pod panowania Eurona. O tym, że raczej nie weźmie już udziału w żadnych walkach było wiadomo po 4 odcinku, bo w tym musiała by się pojawić skrzykując "ekipę" z żelazny wysp do wypłynięcia w kierunku King's Landing, gdzie wiadomo było, że jest Euron, którego musiała by pokonać. A tak, on nie wróci, wyspy są jej - Theon też nie żyje, poza tym wszyscy wiedzieli, że "czegoś" mu brakowało. End of Iron Island's story. To, że Jaimie "cofnął się w rozwoju" nie jest skopane, życie takie jest, czasem ludzie starają się zmienić, ale nie potrafią i koniec końców wracają do tego jacy byli kiedyś, jak ukształtowało ich życie lata temu. Widzą się to nie podoba, bo chcieli by szlachetnego nawróconego rycerza? To właśnie gra o tron, nie ma wesoło, jest jak w życiu. Jak checie nawróconych postaci, to zapraszamy do oglądania do robionych na jedno kopyto masówek Hollywood. Tam co rusz, ktoś na początku jest egoistą po czym ratuje świat, gówno prawda.
GoTrial
GoTrial 10 dni temu
16:48-17:10 Jaime jest właśnie postacią poprowadzoną logicznie i konsekwentnie. Po pierwsze jest dobrze zrealizowaną postacią, nie najlepiej ale dobrze, wydarzenia były ciągnięte monotonnie ale mimo wszystko trzymało się kupy. Po drugie dlaczego niby Jaime miałby zabijać Cersei? To że ona przyczyniła się do tego że on sam skazał się na banicję nie jest powodem aby ją nienawidzić, bo w głębi serca wie, że owładnęła ją żądza władzy i nic z tym nie może zrobić, to że ona jest złą królową nie jest powodem aby Jaime miałby ją zabić bo to jest jego siostra, którą kocha, a on sam na politykę nie miał żadnego wpływu i był w tej sytuacji bezradny, a po trzecie on ma własny rozum, nie jest jakimś bezrozumnym robotem do zabijania, ma swój honor i nigdy takiego czegoś nie zrobiłby własnej rodzinie, którą - jak powiedział w drugim odcinku - bronił i obroniłby jeszcze raz gdyby zaszła taka potrzeba. On wiedział doskonale że to byłoby jeszcze większą skazą na jego honorze. Nie dość, że Królobójca to jeszcze miałby być Siostrobójcą? No pomyśl.
Niuni Q
Niuni Q 10 dni temu
Nie zgadzam się z twoją opinią. Moim zdaniem to jeden z ciekawszych sezonów. Każdy odcinek jest ciekawszy od poprzedniego. Co do "Królowej" i jej brata, to tak na 100% niewiadomo czy zgineli :)
Urkeka
Urkeka 10 dni temu
a mi sie właśnie podobał ten odcinek w przeciwieństwie do poprzedniego. Pokazał jak silna jest relacja między Jaimiem i Cersei. Myślę, że każdy z nas w takich okolicznościach przytuliłby się do kogoś bliskiego, mimo wcześniejszych sporów. W takiej sytuacji nie myśli się o takich sprawach, to co było przestaje być ważne. Przecież i tak umrą, to miał ją zabić mimo tego? Samotną, bezbronną, zapłakaną ciężarną -mimo wszystko - bliską osobę? Właśnie odkupił swoje grzechy królobójstwa i pokazał, że ma honor, w przeciwieństwie do Danki. Cersei pokazała swoją ludzką twarz, której wcześniej zbytnio nie mogliśmy oglądać oprócz scen z opłakiwaniem dzieci.Pokazała tę twarz, którą znali jej bracia. Twarz siostry, kogoś bliskiego, kogo mimo sprzeczek - kochali. W przeciwieństwie do Cleganeów, gdzie góra był po prostu psychopatą, a potem już nawet nie człowiekiem. Cersei dostała dobre zakończenie swojej tragicznej historii, umarła w rękach ukochanego, którego myślała, że już nigdy nie zobaczy. Jej reakcja na Jaimiego sprawiła, że uroniłam łezkę. Danka zawsze była zła i szalona, nie dziwi mnie to, że spaliła całe miasto. Nie mogła nikomu ufać, ludzie jej nie chcieli. Patrząc na miasto uświadomiła sobie, że ci ludzie nie zrobili absolutnie nic, żeby przywrócić ją na tron, obsesję jej życia po tym, jak zdawało jej się, że została ostatnią Targaryenką. Uznała, że też są winni, są wrogami i jeżeli przejmie pokojowo miasto, to będą ją chcieli obalić, jak w Meereen. Cierpliwość jej się skończyła i szaleństwo wzięło górę. Wątek Eurona to jest dla mnie totalna pomyłka jak cała jego postać. Wątek Aryi - tutaj się zgadzam z Twoją recenzją, ale mam nadzieję, że nie umarła. Że zejdzie z tej mrocznej ścieżki, która zmierza jedynie do upadku i zagłady i odnajdzie szczęście u boku swojego ukochanego. Mam nadzieję, że zrozumiała, że wyeliminowanie jednej złej osoby to za mało, bo i tak na jej miejsce pojawią się kolejne. Lepiej nie dopuścić do tego i po prostu dobrze rządzić, tym ratując ludzi. Mnie teraz zastanawia wątek Danki, czy przed śmiercią uświadomi sobie co uczyniła czy umrze z przeświadczeniem o swojej racji.
saveyourqueen
saveyourqueen 10 dni temu
Nie zgodzę się co do smoków 🐉 Smok bez umiejętnego jeźdźcy jest gorszy, wiec poprzednie smoki były o tyle słabsze, że nie wiedziały gdzie atakować i jak ominąć strzały z kuszy
Jokera
Jokera 10 dni temu
Nie można po ludzku docenić pracy tych ludzi którzy tworzą nam grę o tron? od początku 8 sezonu oglądam i czytam w internecie plejadę narzekania. Najpierw wszystko za płaskie, brak metafor a potem słyszę ze za duzo, pózniej bohaterowie źle giną, źle się zachowują. No kurde nie można sie po prostu cieszyć widowiskiem? Chyba wiadomo ze twórcy są pod presją fanów na całym świecie ,którym żadne zakończenie by nie pasowało. Bo ilu jest ludzi tyle bedzie wersji. I to juz jest finał nie ma czasu sie roztkliwiać nad pierdołami. Czytałam książki i śledzę serial od początku i widze braki ale tez staram sie doceniać prace i czyjeś pomysły. Zluzujcie gacie bo przykro sie to wszystko czyta :/ a człowiek chciałby sie trochę cieszyć z tej przygody, którą jest Got. Pozdrawiam i życzę więcej entuzjazmu :))
Szymon J
Szymon J 10 dni temu
Logiczne nielogiczności: Dany paliła do tej pory wszystkich swoich wrogów. Lannisport nie czekał na wyzwolenie jak niektóre ludy w Essos. Zniszczenie miasta w którym nie ma żadnych popleczników jest bardzo logiczne. Jim Lannister. Przez kilka sezonów nam szlachetniał az w końcu zrozumial że to go nie kreci, co w tym nie logicznego? Ludzie przyżekaja sobie wiernosc w małżenstwie żyja 10 lat razem a potem sie nagle rozwodzą. Jim zachowuje sie bardzo typowo. Ale problem ze tego nikt nie przewidział ? Cersei ginie w ruinach... no ot zwykła śmierć bez patosu i efektu wow. Co w tym jest złego? Itd itd. Ogólnie dobrze ze GOT się konczy bo faktycznie ciezko cos ciekawego wymyślec na tak długi czas. Pewne mankamenty rosną od 2 sezonów ale film trzyma w napięciu i budzi emocje i to mi sie podoba. Analizowanie kazdego odcinka jak na języku polskim jest bez sensu.
Agnieszka Magnuszewska
Agnieszka Magnuszewska 10 dni temu
Lubię bardzo ten kanał ! Po każdym odcinku oglądam omówienie 👌🏻 Dorobna uwaga: Pls zmniejsz moc lamp, bo obraz jest za jasny i słabo się to ogląda.
Count of Pizza
Count of Pizza 10 dni temu
There is no curse in Elvish, Entish, or the tongues of Men for this stupidity.
Agata Bogusławska
Agata Bogusławska 10 dni temu
Jeśli chodzi o Daenerys, to bardzo możliwe, że nie tyle oszalała, co po prostu się poddała. Jest w obcym kraju, gdzie ludzie nie darzą jej sympatią, jej najlepszą przyjaciółkę zabili, ser Jorah, jedyny, na którym tak naprawdę mogła polegać, również zginął. Doradcy spiskują i planują ją obalić, a mężczyzna, którego pokochała okazał się jej bratankiem i i lepszym pretendentem do tronu nie tylko z pochodzenia, ale i w mniemaniu ludu. Też bym się wkurwiła. i stwierdziła, że już mi wszystko jedno. P.S. Może i Aidan Gillen ma niebieskie oczy, ale Littlefinger w książce opisywany był, jako zielonooki mężczyzna, więc całkiem możliwe, że zielone oczy Arya już zgasiła.
lia0817
lia0817 10 dni temu
Pytanie za 100 punktów. Kto zabije Dankę? Jon, Aria a może Tyrion?
Tomasz Liske
Tomasz Liske 9 dni temu
lia0817 Arya, w życiu, po tym co powiedział jej Ogar w drodze do Cersei- „odejdź stąd jeżeli nie chcesz stać się taka jak ja” i po doświadczeniu bezradności i cierpienia razem z prostymi bezbronnymi ludźmi zabijanymi w ramach tak dobrze jej znanej zemsty, a cudem ocalały biały koń na którym odjechała symbolicznie dopełniał ( w moim odczuciu ) jej przemianę. Jon, być może, ale to zbyt oczywiste, Tyrion, całkiem możliwe ale jakoś w to nie wierzę. Możliwe że nikt z całej trójki. Zresztą skąd pewność że Daenerys umrze.
Michał K.
Michał K. 10 dni temu
Ehh szukam kanału w stylu dawnego jakbyniepaczec. Chcę słuchać o różnych serialach a nie glownie o tych, które sa na czasie i które dadzą dużo lajkow.
nerok8
nerok8 10 dni temu
Nigdy nie było kultury judeo-chrześćjańskiej, to te kultury są wzajemnie sprzeczne...
lia0817
lia0817 10 dni temu
Nie zgadzam się z tą falą hjtu na ten sezon GOT. 1. Moim zdaniem Danka od zawsze była lekko nienormalna i dzięki temu tak daleko zaszła a złamało ją odrzucenie jako kobiety ze strony Jona i ukatrupienie jej przyjaciółki. Każda laska by się wkurzyła. 2. Dobrze że twórcy trzymają się przepowiedni a nie robią tylko to, co fani chcieliby zobaczyć, bo zgubiłby się sens tej opowieści. Wynik jest taki że pewne rzeczy można przewidzieć no ale albo sens albo jego brak. A za brak sensu to dopiero by było gadania... 3. Jamie zawsze był krętacZem a serial pokazuje że to się w ludziach nie zmienia i w sytuacjach krańcowych wyłazi z ludzi to, co w nich siedzi a co spokojnie mogą ukrywać gdy jest wszystko pod kontrolą. Zawsze kochał cersei i pojechał na północ po to żeby ją chronić przed nocnym królem. Oczywiście nie jest to powiedziane wprost, ale teraz widać że o to mu chodziło. Wstyd mu trochę było przed Branem, no ale ten się nie wkurzał więc za to mianował Brienne na rycerza, rozdziewiczył jà i już wszyscy myśleli że jest spoko. A tu klops. Jednak nie jest spoko 4. Varys zawsze był zawsze idealistą, wierzył Dance, ale gdy zauważył że staje się niebezpieczna próbuje ją otruć. Mówił w poprzednim odcinku, że służył wielu królom i nie ma problemu z tym żeby działać kiedy widzi zagrożenie. 4. Wydaje mi się ż Aria jeszcze nam pokaże co potrafi ;) pozdrawiam :)
finger
finger 10 dni temu
Moim zdaniem Tyrionowi wcale nie chodziło o to, aby uratować siostrę. On po prostu wiedział, że Daenerys urządzi w Królewskiej Przystani krwawą łaźnię. Jedynym sposobem by temu zapobiec było wysłanie z misją Jaimego do Cersei. A poza tym spłacił swój dług wobec Jaimego, a jak wiadomo Lannisterowie zawsze spłacają swoje długi. Co do smoka Rhaegara, to myślę, że scenarzyści ukatrupili go w czwartym odcinku tylko dlatego, że latał na nim Snow. W tej sytuacji Daenerys miała by mocno utrudnione zadanie, by zniszczyć Królewską Przystań. Szkoda tylko, że Rhaegar zginą w tak idiotyczny sposób. Natomiast jeśli chodzi o Aryę, to Arya żyje i myślę, że w finałowym odcinku będzie próbowała zabić Smoczą Królową.
kin k
kin k 10 dni temu
Daenerys zostanie śmiertelnie ranna przez Aryę, Drogon będzie chciał zabić Aryę, ale Dany Go powstrzyma, wsiądzie na smoka i odleci na „morze traw” lub do Valyrii. Jon na mur, a kto na tron …???
κιολν
κιολν 10 dni temu
ten sezon to zart
Przemysław Klata
Przemysław Klata 10 dni temu
Odnoszę wrażenie, że wszystko czego nie rozumiesz lub nie jest po Twojej myśli to zaraz głupoty lub dziury scenariuszowe. W ogóle nie bierzesz pod uwagę, że w sytuacji kryzysowej, nagłej ludzie potrafią robić na prawdę wiele idiotycznych rzeczy...
Natalie McArow
Natalie McArow 10 dni temu
Deneris po prostu ma chorobę psychiczną uwarunkowaną genetycznie. U takich ludzi charakter zmienia się z dnia na dzień. Stres i oreslona sytuacja wywołała u niej nagły rozkwit choroby i tyle.
Joker
Joker 10 dni temu
Zazdrość,zawiść,strach to nie choroba z tego co pamiętam to są to uczucia towarzyszące niemal każdemu człowiekowi,a uczucia to chyba nie choroba,prawda?
Natalie McArow
Natalie McArow 10 dni temu
+Joker No właśnie a czyż takie zachowanie to jest choroba? Chorobą jest zazdrość, zawiść, starch. Milość to nie zazdrość i chęć dominowania.
Joker
Joker 10 dni temu
(Jak dla mnie) nie jest to żadna choroba,Danka w essos była wyzwolicielką o czym sama mówiła w rozmowie z tyrionem,tam ludzie walczyli o swoją wolność i chcieli by ona rządziła,a tu?a tu kochany jest Jon i Danka o tym wie że cokolwiek nie zrobi nie będzie tak kochana jak on + gdy Danka pocałowała Jona powiedziała "więc niech będzie strach" czy coś takiego Dlatego spaliła miasto jak nie przez miłość to przez strach będzie rządziła
Ida Miłosz
Ida Miłosz 10 dni temu
Czepiasz się na siłę... Ludzie są niezadowoleni bo akcja już się nie rozwija za bardzo, wątki się wyjaśniają i następuję rozwiązanie akcji, tak to się można wszystkiego doczepić. Ostatni odcinek akurat był świetny. Jedyne co, to walka z Nocnym Królem mogła trwać z dwa odcinki co najmniej. Przez wszystkie sezony legenda o nim była pompowana na maksa i jego śmierć w jednym odcinku była dla widzów niesatysfakcjonująca. To jak zginął akurat było świetne, wystarczyło jakby jeden odcinek był o tym, że żywi przegrywają i nie ma szans, a w drugim rozwiązanie akcji tak, jak chcieli.
ja
ja 10 dni temu
Karta na czasie
S1LANCE
S1LANCE 10 dni temu
Nie jestem hejterem ale przestaje oglądać twoje analizy bo to jakich Ty prostych rzeczy w serialu nie rozumiesz to jest masakra.
Agata Lorenc-Marchewka
Agata Lorenc-Marchewka 10 dni temu
Największą historią miłosną w GoT była miłość kazirodcza Jaimiego i Cercei - romantyzm do kwadratu :)
7776misiu
7776misiu 10 dni temu
gdzie da sie jeszcze obejrzec got s08e05 ?????
drzazga w dupie
drzazga w dupie 10 dni temu
Napewno bran był tym koniem
Sylvia N
Sylvia N 10 dni temu
Denerys najpierw działa, a potem myśli. Moim zdaniem ta potac zawsze była strasznie ignorancka. Przygwoździła do krzyzy wszystkich panów nie zadając sobie trudu aby ich wysłuchać lub zdobyć chociaż jeden dowód w ich winę odnośnie zaangazowania handlem niewolnikami. Owszem napewno było tam źli ludzie, ale nie wierzę, że każdy taki był. Problem jest, że w serialu zostało wszystko pokazane idealistycznie dlatego szaleństwo Denerys nie wygląda naturalnie. W książkach jej działania zawsze miały też źle strony. Np kiedy spalila astapor uruchamia serię wydarzeń które prowadzą astapor do piekła. Miasto jest kompletnie zniszczone, uchodźcy uwolnieni od panów wędrują po wsiach i nie potrafia sobie sami poradzic. Niektórzy przychodzą do Dany z prośbą o pomoc, ale ona nigdy nie przyzna się do błędu i odwraca się od wszystkich prowadząc do śmierci głodowej wielu ludzi. Po wszystkich mordach i cierpieniach jakie zaznało miasto, zostaje ono odbudowane jako miasto niewolników i wraca w miejsce przed przybyciem Denerys Denerys przychodzi do yunkai aby uwolnić niewolników. Znowu zabija mnóstwo ludzi których znowu winy nie stara się sprawdzić. Po tym opuszcza miasto, a niewolnicy po opuszczeniu miasta ponownie stają się niewolnikami. Myślę, że ludzie przebaczają jej złe rzeczy bo jej rod szaleństwo ma we krwii więc nie jest osadzana tak samo surowo jak inne postacie kiedy zrobią coś złego. Sama cały czas moralnie usprawiedliwia to co robi, że chce byc sprawiedliwa, dobra, honorowa. Palenie ludzi żywcem czy krzyżowanie dla mnie to coś czego nie powstydziłby się nawet Joffrey. I chce podkreślić, że jej ojciec też był opisywany jako świetna osoba. Charyzmatyczny, przystojny, oceniany był pozytywnie on oszalał dopiero na stare lata, a u Denerys zamiłowanie do przemocy ujawniało się już w młodym wieku. Zawsze widziałam ją jako postać, która chce być dobra, ponieważ chce być uwielbiana, jednak naturalnie zawsze miała czarna stronę i zawsze potrzebowała doradców którzy prawie jak dziecku muszą tłumaczyć co wolno robić, a co nie i jej pilnować. W każdym jej działaniu zawsze widziałam nutę hipokryzji chociazby kreując się na wyzwolicielke niewolników i zmuszając ludzi aby klękali przed nią albo mówiąc o uzurpatorskich psach kiedy sama ruszyła na podbój wolnych miast do których rządzenia praw nigdy nie miała. Cała jej wiedza o Westeros pochodzi od jej brata, wiedzy tej nie neguję, a tym samym dawno już stwierdziła że viserys był głupcem I moje ulubione z tego sezonu Denerys sadzaca Jaima za zabicie jej ojca siedząca na krześle Neda Starka którego brat i ojciec został zamordowany w okrutny sposób przez szalonego króla po tym jak sama pochwaliła się Samowi że zabiła mu rodzinę. Więcej nie będę wymieniać ale całą serię Denerys robi takie absurdalne rzeczy, a w książkach jest tego więcej i można wymienic więcej przykładów.
SNT SERWIS
SNT SERWIS 10 dni temu
Nie może być tak że jak nie idzie coś po Twojej myśli to jest idiotyczne!! Kurde wszystko można wytłumaczyć i we wszystkim jest sens ale nie można oglądać tego oczekując jakiegoś konkretnego rozwiązania bo byś tak chciała a nie jest, no ludzie!!!
Warka 10
Warka 10 10 dni temu
Nie oglądałem żadnego odcinka ale i tak wydaje się to bardzo skomplikowane te GOT (gotówka).😁😁😁😁
Bartek Pyzik
Bartek Pyzik 10 dni temu
Tyrion ratował brata, nie siostrę. Wiedział jednak że nie uratuje Jaimi-ego nie ratując przy okazji Cersei.
ga21351
ga21351 10 dni temu
Oglądając piąty odcinek spodziewałem się ze zobacze Cersei która w razie ryzyka utraty władzy gotowa jest oddać własne życie i puścić wszystko z dymem co wielokrotnie zapowiadała. Tym czasem zobaczyłem jakąś zupełnie inna Cersei która jest pogodzona z utratą władzy bo żekomo jest w ciązy, Cersei która nie chce nikogo palić czy mordować i która chce dalej żyć? To nie tak miało być! Zamiast tego dostałem Daenerys która uznała ze wprawdzie władza jest jej ale życie nie ma sensu więc puścmy wszystko z dymem. Widać zawsze któs miał puścić miasto z dymem. Ok rozumiem. Jesli gra o tron miała by wyłącznie ósmy sezon to miałoby to sens. Denerys w żałobie zraniona przez wrogów, zdradzona przez sojuszników a przede wszystkich nieszcześliwa w miłosci uznaje ze jej dalsze życie nie ma sensu więc puszcza wszystko z dymem. Ale Gra o Tron ma osiem sezonów i ich zakończenie musi być spójne z całą historią. A więc nie chce mi się wieżyć ze Jon Snow zmartwychstał w szóstym sezonie by teraz być którem popiołów i to jeszcze jak Eagon Targaryen. To jakiś absurd. Po za tym po co się twórcy serialu trudzili z tworzeniem postaci trójokiej wrony Brana, której zadaniem było odkrycie największej tajemnicy Westoros jaka była tajemnica pochodzenia Jona Snow? Czyżby Bran cofał sie w czasie tylko po to by złamać serce Denerys bo Jon nie może jej teraz kochać bo to jego ciotka? Przecież to absurd, gdzie tu logika? A zatem są dwa wyjaśnienia tego problemu. Jeden że twórcy serialu zidiocieli i nie rozumieją fabuły całej serii i drugi że odcinek piąty to BLEF celem podniesienia atrakcyjności finału. Stawiam jednak na to drugie. A zatem uważam Bran cofnie się w czasie ponownie i tym samym dostaniemy poprawiona wersje piątego odcinka. Teraz będzie wersja prawidłowa. Będzie w niej Cersei która nie chce życ więc chce puścić wszystko z dymem oraz Daenerys która chce żyć a wiec jej to uniemożliwia. Jako że przeznaczeniem Jona jest bycie królem (nie popiołow a żywych) przeznaczeniem Denerys jest zdobyć władze i oddać ja Jonowi czyli zdobyć wszystko by nic nie mieć. Zapewne kiedy przeznaczenie Daenerys się dopełni ostatni jej smok zniknie. Co się stanie z tą postacią? Coż zapewne jak ostatni smok zniknie to i magia zniknie a Daenerys będzie zwykłą kobietą która może mieć teraz normalne dzieci i zapewnie po coś tego Dario zostawiono w Essos a jak pamiętam Dario w przeciwieństwie do Jona nie miał oporów przed rozbieraniem Królowej. Będzie więc happy end.
niedzwiedzisko
niedzwiedzisko 10 dni temu
Gra o tron jest serialem przewrotnym Daenerys swoją ckliwą poprawnością i szlachetnością skrywała swoją prawdziwą naturę i rządzę władzy czyli jednak jest konsekwencja w filmie.
gabryś kuźmin
gabryś kuźmin 10 dni temu
Arya zabie zielone oczy jeszcze a zielone oczy ma smocza królowa
Lukasz Stepien
Lukasz Stepien 10 dni temu
gdyby siedziała w kuchni to by do tego nie doszło - Valar Morghulis & Feminum Servisus
mazor11 enduro
mazor11 enduro 10 dni temu
To co się do taj pory wydarzyło w tym sezonie. To by starczyło na dwa sezony. Jeden na wątek z nocnym królem, a drugi na walkę o żelazny tron. Po prostu akcja idzie za szybko i nie ma czasu dla wszystkich postaci żeby godnie zakończyć ich wątki. Też uważam, że wątek Ogara był najlepszy z tego odcinka.
tt tt
tt tt 10 dni temu
Specjalnie na ostatni sezon powinniście zmienić nazwę na "po co tam patrzeć" (w odniesieniu jedynie do serialu. Kanał na plus)
98 Fabian
98 Fabian 10 dni temu
Nie mieli pomysłu na Varysa to go spalili... Jedna z ciekawszych postaci...
Cersei Lannister
Cersei Lannister 10 dni temu
Ja ryczałam po Jaime'im jak bóbr :'{ kto też?
Darek x2
Darek x2 10 dni temu
Arya zabije Deneris
I_am _the_night
I_am _the_night 10 dni temu
A czy ten zielony ogień który wybuchał przy paleniu to nie była przypadkiem pułapka i poddanie się było fikcyjne bo miasto było "zaminowane"?
TheLukas97
TheLukas97 10 dni temu
Słaby sezon ;(
Ski Bum
Ski Bum 10 dni temu
Największy WTF to wasze bóle dupy
Scherdinger
Scherdinger 10 dni temu
Ostatnia scena przedstawiająca aryie uciekającą z kings landing przypominała mi scenę z pianisty gdzie główny bohater przechodzi po zgliszczach warszawy a koń ma ponoć nawiązywać do jednego z koni jeźdźców apokalipsy
rakiel sowacz
rakiel sowacz 10 dni temu
zauważmy też iż wujo greyjoy trafił smoka z zaskoczenia, tym razem danka była przygotowana. zbroja na smoku byłaby głupia, nawet jeśli by ją uniósł to by bardzo zmniejszyło jego mobilność podczas ataku skorpionami, które przebijały burty statków. zbroja musiała by mieć, nie wiem, ze 30 cm grubości? jeszcze jedno, co do złotej kompani, żadna jednostka nie była by przydatna jeśli coś takiego by w nią jebło od tyłu...
rakiel sowacz
rakiel sowacz 10 dni temu
ale serio, ktoś przez chwilę myślał że królobójca zabije siostrę? to było by głupie dopiero.
Anna Krezymon
Anna Krezymon 10 dni temu
Więcej już do opinii tego odcinka dodać nie można. Ja natomiast odczuwam niedosyt związany pokazaniem nam śmierci kilku postaci 😈. Np. Septa czy "Martelowa" (wypadło mi jej imię teraz z głowy xd). Chciałam zobaczyć ją po torturach ogara, co miała ciekawego do powiedzenia Cercei czy coś ;)
Jake POL
Jake POL 10 dni temu
Myśle ,że rzeź Królewskiej Przystani to też jeden wielki symbol. Oprócz wątku nocnego króla , drugim najważniejszym wątkiem były zmagania o Żelazny Tron . Daenerys wielokrotnie mówiła o "kole" które zamierza złamać. Dla mnie Królewska Przystań i znajdujący się w niej tron sa jedną wielką materializacją celu walki smoczej królowej.Niszcząc miasto , Dany breaks the wheel
Gerwazy
Gerwazy 10 dni temu
Kto miał reklamę HBO GO w której Podrick wita się po polsku?
Lakrasna
Lakrasna 10 dni temu
Mam wrażenie, że wasze "opracowania" są robione po łebkach po przeczytaniu jakichś komentarzy na reddicie, bez jakiegokolwiek przemyślenia, analizy czy to wcześniejszych odcinków, czy chociażby próby zrozumienia motywów działania bohaterów... Tyrion nie ratuje Cersei, tylko jej dziecko. Zawsze mu zależało na jej dzieciach i zawsze je kochał - to jest wspomniane nawet w którymś z odcinków wcześniejszych sezonów. Jak dla mnie, całkowicie zrozumiałe działanie. Spalenie Varysa, także dla mnie logiczne. Zauważ, że jak tylko Jon przybył na Smoczą Skałę, Varys próbuje go nakłonić do zdrady Daenerys. Co jak co, ale smocza królowa głupia nie jest i znów - tak jak było powiedziane we wcześniejszym sezonie - Deny wprost mu kiedyś powiedziała, że jeśli kiedykolwiek ją zdradzi, ona spali go żywcem. Co do śmierci Cersei - skąd o niej wiemy? Sansa skakała z murów i przeżyła ;)
Grek
Grek 11 dni temu
Smoki które zginęły były mniejsze aka mniej zwinne , smoki gdy są na smyczy nie rosną tamte dwa były długo w piramidzie na łańcuchu , wiec jest różnica w rozwoju między nimi !!! ✌🏻
bombelism
bombelism 11 dni temu
To nie jest biały koń. To jest cienistogrzywy!
Pannaaa. W
Pannaaa. W 11 dni temu
Nie zgodzę się w kwestii smoka i jego "nagłej umiejętności unikania strzał, skręcania, szybkości" . Tym razem smokiem kierowała Danka, która wiedziała że będzie musiała nim kierować w taki sposób aby uniknąć strzał. Pierwszy smok zginął z zaskoczenia "nocny król rzucił go czymś tam" chyba nikt by się tego nie spodziewał. Drugi również został zestrzelony podczas gdy Danka spokojnie sobie na nich latała i totalnie nie spodziewała się , iż obok będzie sobie czekać na nią cała flota wyposażona w gigantyczną maszynę do zabijania jej dzieci :P Tak więc teraz wiedziała, że nie może sobie na nim spokojnie lecieć w jednej linii prostej. To chyba logiczne.
FitŚmiertelnik Ektomorfik
FitŚmiertelnik Ektomorfik 11 dni temu
Aria zabije Danke i tyle w temacie !!!
Strielok
Strielok 11 dni temu
Jeśli chodzi o konia to może też być to trochę nawiązanie do biblii i apokalipsy (właściwie to właśnie apokalipsa nadeszła do king`s landing... i nawet bestia była) I tu były by dwie wersje: Arya jako zwycięzca, pozbyła się gniewu i zaniechała zemsty, wyszła zwycięsko z tej walki. "I widziałem, a oto koń biały, a ten, który na nim siedział, miał łuk, i dano mu koronę, i wyszedł jako zwycięzca, ażeby zwyciężał." Arya jako śmierć (do tej wersji się bardziej przychylam) tu akurat nic dodać nic ująć, sam cytat wystarczy. "A gdy otworzył czwartą pieczęć, [...] a oto koń płowy, a tego, który siedział na nim, imię było Śmierć, a Otchłań mu towarzyszyła..."
5 Things No One Ever Does with Ferrofluid
11:19
The King of Random
wyświetleń 1 248 440
Hop Quiz with Kevin Hart
8:23
The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
wyświetleń 1 842 664
Top 10 Fighters in Game of Thrones (Season 6)
22:59
SilverFang
wyświetleń 4 000 000
Game of Thrones Top 10 Moments
14:59
ClashofKings
wyświetleń 7 600 000
Game Of Thrones Cast Funny Commercials.
15:01
LAUGH OR DIE
wyświetleń 4 400 000
TOP 10 wpadek w \"Grze o Tron\"
10:07
WatchMojo Polska
wyświetleń 62 000
Gra o Tron - Sezon 8 Odcinek 5 ★SzybkieRecenzje
25:47
Ponarzekajmy o Filmach
wyświetleń 105 000
Game of Thrones From Oldest to Youngest
16:31
Stars Cove
wyświetleń 4 000 000
Why Season 8 of Game of Thrones Doesn\'t Work
23:58
PSA Sitch
wyświetleń 1 800 000
Emilia Clarke - funny moments
08:25
Julia R
wyświetleń 8 200 000
Remember When McDonald's Tried to Make a Movie?
22:06
The Waifu Tier List
10:02
Gigguk
wyświetleń 698 884
Would you press?
12:41
PewDiePie
wyświetleń 4 163 206
I Paid Artists on FIVERR To Finish My Drawing...
15:25
Draw with Jazza
wyświetleń 1 633 426
Why It Was So Easy to HATE James Charles
10:29
Andrei Terbea
wyświetleń 1 808 393
My First Summer Job
5:58
sWooZie
wyświetleń 1 345 117
The Curious Death Of Vincent Van Gogh
21:22
BuzzFeed Unsolved Network
wyświetleń 2 826 994
The Ending Of Brightburn Explained
5:51
Looper
wyświetleń 726 578