400 KONI W GOLFIE?! - vlog #33

  wyświetleń 321,386

Sebastian KickSter

Sebastian KickSter

17 dni temu

Po trzech latach od pierwszego odcinka "MotoznaFcy", znowu zasiadłem w Golfie.
Jakie wrażenia? Odpowiedź w odcinku :D
.
Wielkie dzięki dla Pan Da Auto za użyczenie fury!
.
Golf do wynajęcia tutej:
instagram.com/pan_da_auto/
i tutej:
facebook.com/pan.da.auto.lodz
i tutej też - www.pan-da-auto.pl/
.
Sklep z gadżetami - kickster.com.pl
.
Naklejki - allegro.pl/uzytkownik/Kicksterr
.
Insta - instagram.com/___kickster___
.
Najlepsze gokarty w Polsce - facebook.com/awixracingarena/

Komentarze
Patryk W
Patryk W 23 godzin temu
Sebastian... Ehh. Powiem Ci bo sam sie nie domyslisz, zrób odcinek znafcy o grupie B, z Twoim talentem myślę że epicko opowiesz co Ci psychopaci zrobili z tych aut.
paweł goryniak
paweł goryniak 3 dni temu
kurwa ponanad 100 koła to naprawde taniocha w ch...pierdolisz jak taki snob prawdziwy
Mateusz Niezbędnyy
Mateusz Niezbędnyy 4 dni temu
Golfy zawsze były dobre i tyle 😎😁
Finio
Finio 4 dni temu
Poleciałeś Sebus z tymi 8 sek do 200km/h. Do pierwszej setki w 3.9 ok, to drugiej setki po kolejnych 8 sekundach, już byłbym w stanie uwierzyć, ale potwierdzenie jakimś dobrym sprzętem rozwiałoby wątpliwości. zatem czas 0-200 to około 12 sekund, tak naprawdę optymistycznie.
Sebastian KickSter
Sebastian KickSter 3 dni temu
Chodziło mi o czas od 100 do 200 :)
Patologiczny Kanał
Patologiczny Kanał 4 dni temu
Co to jest 400 koni.Z r36 mają z 1500.Z przerobionego abf-a Boba Motoring zrobiła 1300 koni.
noney 5
noney 5 4 dni temu
na zywo wydech robi mega wrażenie
Filip
Filip 5 dni temu
hahaha cla w parku w kobylnikach kto by przypuszczał
I’M Żelek PL
I’M Żelek PL 5 dni temu
mówi że schudł a w za oknem reklama mcdonalda.
Łukasz B
Łukasz B 5 dni temu
Sprytny sliper
Jan S
Jan S 5 dni temu
Skrzynia zle chodzi przez chipa - już nie raz się z tym spotkałem
Krisu
Krisu 6 dni temu
Jebnij się w główkę...400koni w takim czymś? Lecz się na Nogi.
Krisu
Krisu 6 dni temu
Weź się jebnij w głowę z takim kanałem...weź obejrzyj F1 a nie pierdol...Golfami jeżdżą tylko wieśniaki
Nishi
Nishi 6 dni temu
Witaj Przemek
Takahiro Mintsumoto
Takahiro Mintsumoto 6 dni temu
Jest liderem w Europie... Bo na Świecie to nie jest "klasa Golfa" tylko klasa Corolli - to Toyota Corolla jest liderem tej klasy na Świecie. Golf to w Europie. 2.0 TSI sypie przy normalnej mocy... a tu - ????
Fikto
Fikto 6 dni temu
U mnie w golfie też słychać takie stukanie bo wahacz jest z*ebany
Patryk Szostek
Patryk Szostek 7 dni temu
Kurła Seba?! Opierdalasz się z odcinkami! 🙂 kiedy wejdzie jakiś nowy znaFca lub lista?!
Blazej Hoffmann
Blazej Hoffmann 7 dni temu
Boże czy Ty to widzisz Sebuś chwali Gulfa. Świat się kuńczy 😂😂😂 A tak poważnie to tuning super ale to i tak jest tylko nudny gulf tyle tylko ze przyspiesza i nic tego nie zmieni. Świnia urodzona w stajni to jeszcze nie koń.
Rafiki Dziki
Rafiki Dziki 7 dni temu
Clio IV RS z akrap strzela lepiej :)
Kienzo KienzO
Kienzo KienzO 7 dni temu
Kickster sprawdz bmw f10 w porownaniu do tego golfa f10 535i :P
tajemniczy
tajemniczy 7 dni temu
,,najlżejszy zawodnik może ważyć 90'' Sebuś to ty nie musisz się odchudzać
lambos 123
lambos 123 4 dni temu
To ma niedowage
Piotr Kalisz
Piotr Kalisz 7 dni temu
Te znafca a tera weź wypożycz sobie szkode te kurwa oktwje w trimie lourin n klement i powiedz co myslisz
Dawid O
Dawid O 7 dni temu
---> Sebuś wez prosze zgadaj sie z gosciem co ma Passata R36 Turbo 670 Koni !!! Prosze o odcinek z tym Passatem :) Znajdziesz go na PLwomen -> Passat R36 Turbo - szybszy niż somsiada | Wheel with it. Musisz to zobaczyc !!!!!
Bartek Agro Łęck
Bartek Agro Łęck 7 dni temu
Kiedy motoznafca?
Ziggy Kaczynski
Ziggy Kaczynski 7 dni temu
Wole stosunek mocy do ceny czyli mustang gt
SC DEMON LABEL
SC DEMON LABEL 7 dni temu
Propozycja do nowego Kickster jedzie: Volvo C70.
Jacek xyz
Jacek xyz 7 dni temu
No i te bluzgi, ile tego można słuchać , skończyłem na papie
Jacek xyz
Jacek xyz 7 dni temu
Panie autor 3.9 do 100 i 8 do 200 , musiał by mieć 2x tyle koni do 200 po kolejnych 8 sek.
Panda Silesia
Panda Silesia 7 dni temu
a mazda poszła się ebać
Fahoo JG Workshop
Fahoo JG Workshop 7 dni temu
no kurwa faktycznie.................................................................................przytyłeś
Mr B
Mr B 8 dni temu
Fenomenalne auto. Mialem takiego seryjnego ( 310 koni ) w kolorze lapiz blue. Niestety teraz mam nowego leona cupre st i poza fotelami nic mi sie w tym leonie nie podoba. Golf byl zdecydowanie lepszy. Jak uwazasz ze zawias jest za twardy to mozna w trybie indywidualnym ustawic zawias na comfort o ile jest wykupione dcc. Ta turbo dziura czy pozna reakcja na wcisniety gaz musi miec cos wspolnego z podniesieniem mocy do 400 koni bo u mnie nie bylo az takiego opoznienia. No chyba ze w eco mode jak jechalem w dalsza trase. Natomiast adaptacyjny tempomat to badziew i niestety nie mozna go bylo w zaden sposob wylaczyc. Jezdziles tez wesrsja bez wirtualnego kokpitu a to tez jest super sprawa szczegolnie jak potrzebujesz skorzystac z navi i mozesz ja miec miedzy zegarami.
Dominik Tomaszewski
Dominik Tomaszewski 8 dni temu
Sebek które Niemce cię opłacają że Ty takie brednie gadasz
masterful15
masterful15 8 dni temu
Mogłeś porównać serie 310 koni jak jedzie nie po virusie taki mercedes po programie bedzie mial pewno 650km alfa też dużo więcej
Siekie radek
Siekie radek 8 dni temu
To jest golf i na szczęście się nie zmienia. Kupię takiego jak będą po 5 tyś. PLN.
Krystian Adamek
Krystian Adamek 8 dni temu
I pozdro dla prowadzącego. Gość jest konkretny
Krystian Adamek
Krystian Adamek 8 dni temu
Ten''skurwesyn'' jest szybki:d podoba mnie się
kubikolos
kubikolos 8 dni temu
VW brzydkie nie jest... Sentyment do Mk2 pozostał, ale wizualnie porwał mnie Scirocco. Całkowicie!
Konrad Głowacki
Konrad Głowacki 8 dni temu
Z tym strzelaniem można wgrac sobie popcorn i bulgocze przy ujęciu gazu
Lord Kruszwil
Lord Kruszwil 8 dni temu
Zrób odcinek o hyundai kona
Kuba Jeremi
Kuba Jeremi 8 dni temu
Nagrasz coś o VW Polo?
Daniel Pietruszka
Daniel Pietruszka 8 dni temu
Kickster jak mi w signum 1.8 wtrysk gazu łał to głośniej strzelał
pustynna burza
pustynna burza 8 dni temu
Brzydkie auto
tompyt6
tompyt6 8 dni temu
Słyszałem, że byłeś ministrantem? I jak było?
Karol Sójka
Karol Sójka 8 dni temu
23:36 Ma ktoś tą tapetkę?
FunBox2 YT
FunBox2 YT 8 dni temu
Skoro jesteś na diecie to dlaczego jesteś pod MCDONALD
Made in polska
Made in polska 8 dni temu
To kiedy ten urus
Mariusz Maniek
Mariusz Maniek 8 dni temu
Tej wujek, ale skad on ma te 400 koni ? to wychodzilo jako 300 w serii
PIRO
PIRO 6 dni temu
Mariusz Maniek powiedział o dwóch rzeczach mechanicznych, ale myśle, że mapa na pewno tez jest. Obejrzyj jeszcze raz uważnie to się dowiesz co i jak.
Mariusz Maniek
Mariusz Maniek 7 dni temu
+PIRO dłubać można palcem w nosie, zapytałem skąd, jakaś ingerencja mechaniczna czy tylko zmieniona mapa silnika.
PIRO
PIRO 8 dni temu
Mariusz Maniek z dupy mówił, że był dłubany z 310 na 400
Michał Mielniczuk
Michał Mielniczuk 9 dni temu
Kickster chyba nie do końca znasz budowę skrzyni dsg. Zrzucenie o dwa biegi które są na jednym wałku trwa chwilę, zrzucenie o jeden bieg lub wrzucenie wyższego zajmuje dużo mniej czasu. Szarpanie to jest obciążenie skrzyni nadmierną mocą, a turbodziura pewnie jest winą osoby która robiła mapę ale być może jest to po to żeby nie zajechać tej skrzyni za szybko.
Fagas007
Fagas007 9 dni temu
O żesz kurła miód na serce mi wylał :)
pokrec
pokrec 9 dni temu
To jest właśnie VW - nudny do bólu i poprawny do bólu. Das Auto. Robi robotę. Samochody bez wad są po prostu nudne. Dla niektórych brak wad jest... wadą. Niektórych musi coś irytować.
Mick Bla
Mick Bla 9 dni temu
Fajny film! A może tak taki 5 - 10 minutowy film z wersją "zwykłą"? Czyli ta 310 konną? Albo z jakąś jeszcze bardziej normalna... diesel jakiś czy coś... 😎
Mateusz sQbany
Mateusz sQbany 9 dni temu
Pod koniec filmu widzę Płock 😁
Piotr Jarmoszko
Piotr Jarmoszko 9 dni temu
Z tym DSG, to tak, to cechy. W A3 takie same cechy ma
Rafał Pocheć
Rafał Pocheć 9 dni temu
jakie 0-200 8 sekund. coś chyba się w danych poebało ;P On 100- 200 robi w granicach 10 sekund :) Kolejna sprawa, ma 400 koni na zewnętrznym sterowniku (JB4 lub Race Chip), podnosi moc ale nie ma softu skrzyni :)
Rafał Pocheć
Rafał Pocheć 8 dni temu
Sebastian KickSter nie możliwe. 8.x s to robi Combi które ma 470 km. Ten będzie robił 10 s.
Sebastian KickSter
Sebastian KickSter 9 dni temu
Chodziło mi o przyspieszenie od 100 do 200 :)
WandalzSWD
WandalzSWD 9 dni temu
Golf jest dobry bo golf nie zawodzi. Nie zawodził Golf II 1.8G60 S ani Golf III 3.2 S ani Bora 1.8 4m
damiano341
damiano341 9 dni temu
Co za pojebane czasy żeby golf był szybszy niż impreza WRx sti
barttte kkklo
barttte kkklo 9 dni temu
Jara się to ten co "Gardzi wagiem"
Mariano Italiano
Mariano Italiano 9 dni temu
facebook.com/showtuningkingz/photos/a.720369791338776/2792206877488380/?type=3&theater xDDDDD
leon gumoleon
leon gumoleon 9 dni temu
Tylko nie mów do mnie "prosze państwa"!
bpatryk69
bpatryk69 9 dni temu
4:26 W osiem sekund do 200km/h? To Sebuś Aventador tak przyspiesza A nie ten Gulf :)
biglightball
biglightball 9 dni temu
Oj Sebuś Sebuś... Tak mówiąc wprost, to naspuszczałeś się nad tym golfem jaki to on nie jest zły/dobry, ale tak do końca to nie wiadomo o co chodzi. Czy to co mówiłeś odnosić do seryjnego 2.0 TFSI w golfie 7, czy do tego konkretnego. Mówisz że niedrogi, a ani razu nie sprecyzowałeś o którego Tobie chodziło. Pomieszałeś wypowiedzi o seryjnym i modzonym, że za cholerę nie wiadomo. Całość wygląda jak wdzięczenie się do firm i korpo o kolejne auta do kolejnych odcinków. Mam niesmak po tym odcinku. Drugi Zachar z Ciebie nie będzie.
biglightball
biglightball 9 dni temu
+Sebastian KickSter To się nie sil być sprzedawcą skoro nim być nie chcesz.
Sebastian KickSter
Sebastian KickSter 9 dni temu
I całe szczęście.
Marek K
Marek K 9 dni temu
Skrzynie z ursusa wpierdolic i będzie igła :).
Emilian Baranowicz
Emilian Baranowicz 9 dni temu
2.0 TSI i 400 kunia...?! To się musi rozlecieć XD
Dozy PL
Dozy PL 10 dni temu
5:56 kiedy kickster jedzie golfem to wiedz ze coś sie dzieje
Kuba Latuszek
Kuba Latuszek 10 dni temu
Ile?!!😂
Jakub Siwy
Jakub Siwy 10 dni temu
Co ty robiles w plocku?
Daniel Kopeć
Daniel Kopeć 10 dni temu
I to uczucie gdy na światłach stojąc s klasa 250 koni, wydymał mnie gulf kombi🤣🤣🤣🤣.
damiano341
damiano341 9 dni temu
+Daniel Kopeć to to huj, jadę swoim 350z staje na światłach obok szare i30 w środku blondi, i mnie suka objechala to był n30 😏
Daniel Kopeć
Daniel Kopeć 9 dni temu
+damiano341 bardzo mnie to cieszy że jako jeden z niewielu bierzesz pod uwagę wagę samochodu ale uczucie i tak jest głupie 🤣🤣🤣. Tym bardziej że widzisz zwykłego golfa w kombi 🤣🤣
damiano341
damiano341 9 dni temu
S klasa jest ciężka, o jechał by cie Civic 1.3
XEnergyXTankX
XEnergyXTankX 10 dni temu
Strzela jak c330 z pługami xd
Leło
Leło 10 dni temu
ten sposób przedstawiania tego golfa przypomina mi troche sposób przedstawienia dokurviatora :). pozdro dla obydwu ;)
młody bambo
młody bambo 10 dni temu
Sprawdź nowa skode superb
Szymon Sołtys
Szymon Sołtys 10 dni temu
4:42 O ja pie*dole
zielu 306
zielu 306 10 dni temu
Teraz WV scharan
Pyrkerson
Pyrkerson 10 dni temu
czy nagrał być jakąś recenzje np tuarega ??
SZS303
SZS303 10 dni temu
Te skrzynie takie są niestety. Nic nic nic j jeb chcesz cos normalnie wyprzedzić i dasz trochę gazu to nic sie nie dzieje. Delikatnie więcej to zaraz tryb szybcy i wściekli. :P
DarkDrak
DarkDrak 10 dni temu
Seba jesteś zajebisty, kurde oglądam każdy film a zapominam zostawiać lapek.. Już tak nie odjebie
Forest trucker
Forest trucker 10 dni temu
Sebixy za 15 lat będą jezdziły po Karyny hyhyhy
pisario87
pisario87 10 dni temu
Ten skurwysyn ma procedure startu lancz kontroul.. mistrz :D gra aktorska jak zawsze 20/10 !
qwasdasd
qwasdasd 10 dni temu
siedzi mu dupa jakby miał po dach cymentu naje bane
AdrianX
AdrianX 11 dni temu
4:46 co tu sie staneło?
lambos 123
lambos 123 4 dni temu
Golf ruszył
Mikołaj Pikulik
Mikołaj Pikulik 11 dni temu
Ale się Kickster rozczulił. Właśnie tak gulfy działają 😂
Szortyy
Szortyy 11 dni temu
Ne
Mietek Materialista
Mietek Materialista 11 dni temu
Nagraj odcinek jak jeździsz Suprą
Maciej Walczak
Maciej Walczak 11 dni temu
Sebuś, powiedziałeś dokładnie to, co ja powtarzam. Jak kupisz drogie auto, to oczekujesz że będzie zajebiste, a bywa mało miejsca, problemy z egronomią i jesteś wkurwiony, bo wydałeś górę kasy. Natomiast jak kupisz Golfa czy Octavie czy nawet Passata czy jakąś Mazdę to wiesz żę masz auto ze średniej półki i zasadiczo chcesz żeby jechało i może klima działała i już, a okazuje się że ma systema ciekawego i oferuje dużo więcej i finalnie mówisz... kurwa, fajny samochód. To kwestia trochę perspektywy;)
Yamaha TzR
Yamaha TzR 11 dni temu
0-200 w 8 s ?
Sebastian KickSter
Sebastian KickSter 11 dni temu
100-200 :)
Markus KDK
Markus KDK 11 dni temu
Zrob jakis wyścig z rs4 np albo m2 na 400m I strasznie podobny do leona kombi
Kuba Kuśmierczyk
Kuba Kuśmierczyk 11 dni temu
W następnym g klasa
Mr Grizli
Mr Grizli 11 dni temu
Panie ale gazu nie założysz
Kamil K
Kamil K 11 dni temu
auto z Lubina??
Sebos Vw
Sebos Vw 11 dni temu
Ty to jesteś pojeba** pozytywnie można tego pierdole*** słuchać nieustannie xDDDD Pozdro ziom!!
Essi Game
Essi Game 12 dni temu
u mnie jak turbo padało to tez wgniatało przy 2 :D a na dole lipa
Essi Game
Essi Game 12 dni temu
coś mi sie wydaje ze nie długo pojezdzi :P
Gruby Dwa
Gruby Dwa 12 dni temu
nie rusza, szrpie, wyje, poprostu zjebane
damianursusc362
damianursusc362 12 dni temu
Skrzynia robi robotę
damianursusc362
damianursusc362 10 dni temu
+Lukasz K no tak ;)
Lukasz K
Lukasz K 10 dni temu
O ile jeszcze dziala;) bo tw slabsze dsg dq200 szalu nie robia- sa wrecz w stylu kikstera chujowe;)
malaruka GROM
malaruka GROM 12 dni temu
W golfach już od lat 70-tych montowano coś z pazurem.GTI,G60,VR6,R32/34 itp.Trzeba się wybrać na zlot VAG nad Worthersee.Tam są dopiero golfy po tuningu:)
Mariusz Kij
Mariusz Kij 12 dni temu
ten symbol TSI to mnie odrzuca
Lukasz K
Lukasz K 10 dni temu
Te nowe sa podobno fajne.. znajomych kilku ma powyzej 2013 i chwala.. ale glownie 1.4tsi 150 km mowia ze szybkie i oleju jie dolewaja
Anonymous
Anonymous 12 dni temu
Mam to samo w Audi A4 B7 2.0T Quattro, pierdolnięcie mocy zaczyna się dopiero od 2k obrotów wzwyż
Paweł Ślezak
Paweł Ślezak 12 dni temu
No stary szukalem wlasnie auta i powiem ci ze nie znalazlem ani jednego automatu bez wad albo się psuja albo sie gubia albo szrpia wiec stanelo na manualu:) a co myslisz o nowym focusie??
Sebastian KickSter
Sebastian KickSter 12 dni temu
Nie jeździłem jeszcze :)
M1CH43LL
M1CH43LL 12 dni temu
ten wydech nie strzela jak kałach, tylko jak kapeć xd opona poszła, a nie, że klapy otwarte xd
Nikodem Rzepka
Nikodem Rzepka 12 dni temu
Kiedy będzie miata !?
HubsonGT SIEMA
HubsonGT SIEMA 12 dni temu
To auto z Lubina rejestracja DLU
Kuba USA
Kuba USA 11 dni temu
leasingowe tablice po prostu...
Tomasz Bruchal
Tomasz Bruchal 12 dni temu
KickSter jeszcze jedno najważniejsze pytanie które auto twoim zdaniem jest najlepsze bo niby wszystkie są najlepsze xD Focus RS Megane RS Golf R (testowałeś tego 400 hp więc ciężko porównać osiągi do reszty ale tu nie o osiągi chodzi bo to zawsze można poprawić) Chodzi mi o to które auto ma najlepsze właściwości jezdne które daje najwięcej frajdy z jazdy Nie chodzi o to które jest wygodne a które nie bo raczej jak ktoś kupuje Meagne RS to nie liczy że będzie super wygodne bo to nie A8 i zostało stworzone do innych celów Nie chodzi też o to które się bardziej psuje lub pali więcej oleju :) Które byś wybrał dla siebie jakby dali ci je za darmo ? Kwestia wyglądu też jest bardzo osobista bo jeden będzie wolał nudnego golfa który wygląda jak każdy inny golf i wersje R można tylko poznać po tym znaczku na grilu a inny będzie wolał krzykliwe megane RS w pomarańczowym kolorze Oczywiście w tej liście powinno być jeszcze kilka samochodów np Civic TypeR Hyundai i30 N Performance czy Peugeot 308 GTI Z grupy Vaga nie ma sensu dodawać bo wszystkie mają tą samą płytę podłogową MQB więc moim zdaniem będą prowadzić się bardzo podobnie Nie ma sensu dodawać też RS3 lub A45 bo za ich cenę która sięga 250 000 zł można kupić M2 a to już o wiele ciekawszy samochód i o wiele szybszy :) Tutaj małe porównanie fastestlaps.com/comparisons/kue4nbggu24b I jeszcze jedno żeby ktoś nie myślał że A45 jest najszybszy bo jest najdroższy fastestlaps.com/comparisons/5joco4g0vsrd Podsumowując które byś wybrał spośród testowanych przez ciebie ? które jest najlepszym samochodem do zabawy i z którego nie chce ci się wysiadać ? :)
Tomasz Bruchal
Tomasz Bruchal 11 dni temu
Tak myślałem ale ciężko go nie wybrać skoro cały świat uważa że jest najlepszy i raczej nie bez powodu :) a do tego ta cena 150 000 zł chyba taniej się nie dało zrobić bardziej zaje....... samochodu M2 o wiele lepsze ale też o wiele droższe niestety i trochę inna liga moim zdaniem Jak ktoś chciałby kupić tańszą wersję Focusa RS to polecam przyjrzeć się Mazdzie 3 MPS ponieważ konstrukcyjnie będzie bardzo podobna praktycznie ten sam silnik a pokazała się o wiele wcześniej więc starszą modele można już kupić za 20 000 zł ale niestety może podgnić szczególnie 6 ;) A tak na serio to mazda 3 dzieli płytę połogową z Focusem a RSa za 20 000 czy 40 000 niestety nie kupicie plwomen.net/id/wideo-DOedWnKk1P8.html i niech mi nikt nie mówi że 4 cylindry nie brzmią :) może nie brzmią jak mustang z 2:35 ale wysilone r4 brzmi pięknie Bawią się chłopaki bo baza jest dobra Tak jak pisałem dużo dużo tańszy Focus RS oczywiście nie będzie się tak prowadzić itd ale czego oczekiwać od samochodu który ma kilkanaście lat i kosztuje 20 000 zł a za tą cenę otrzymujemy 2.3T napęd na 4 koła i 280 hp które jest podatne na modyfikacje :)
Sebastian KickSter
Sebastian KickSter 12 dni temu
Zdecydowanie Focus RS lub BMW M2 :)
Jeżdżę Renault Megane RS Cup - vlog #22
21:08
Sebastian KickSter
wyświetleń 198 000
Mazda 6 - Kickster MotoznaFca #25
22:01
KicksterTV
wyświetleń 2 000 000
ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD - Official Trailer (HD)
2:35
Sony Pictures Entertainment
wyświetleń 10 664 020
Everything Wrong With Escape Room In 17 Minutes Or Less
16:50
Audi Sport: A Legacy Story in Five Cylinders
17:45
Jak widzę motoryzację jutra? - Kickster MotoznaFca
08:00
Sebastian KickSter
wyświetleń 464 000
Czy Kia robi fajne auta? Czy to \"jedzie\"? - vlog #21
22:56
Sebastian KickSter
wyświetleń 164 000
10 najtańszych aut z mocą powyżej 300KM
12:23
Wheel with it.
wyświetleń 711 000
Oznaczenia silników Diesla - Lista Kickstera #10
10:05
VW Golf Estate/Variant Production
14:08
TestDriven
wyświetleń 1 000 000
Never Go to This Gas Station
9:32
Scotty Kilmer
wyświetleń 765 188
Mustang 5.0 Muffler on a 420cc ATV!
15:52
CarsandCameras
wyświetleń 137 007
Asking a Girl to Prom with a Lamborghini! (Promposal)
11:33
Is SpaceX's Raptor engine the king of rocket engines?
49:02
Everyday Astronaut
wyświetleń 185 979
Honda Odyssey Engine Swap Runs! 800cc 2 Stroke
19:10
Grind Hard Plumbing Co
wyświetleń 137 387
Raptor Instantly has Engine Issues, Off-Roading
15:20
B is for Build
wyświetleń 354 204
My UBER Rider Wanted a FREE RIDE!
5:44
TylerRegan
wyświetleń 528 143
T-Pain’s Drift Party in our Infiniti G35 Yard Car!
15:56
Hoonigan Daily Transmission
wyświetleń 233 527
My Dad and I Built Something Incredible
5:29
penguinz0
wyświetleń 553 768